برگزاری دوره آموزشی ایمنی در معدن برای همه فعالان معدنی از ابتدای آبان

مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران با همکاری آموزشکده فنی و حرفه ای امام علی، دوره آموزشی ایمنی در معدن را برای همه فعالان معدنی برگزار می کند.

به گزارش اقتصاد ملت و به نقل از روابط عمومی ایمیدرو؛ مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران به نیابت از ایمیدرو در نظر دارد با همکاری آموزشکده فنی و حرفه ای امام علی (ع) طبس، در راستای تحقق نقشه راه معدن و با هدف توسعه آموزش های مهارتی با تاکید ویژه بر تربیت نیروی انسانی فنی مورد نیاز عملیات معدنی به عنوان حلقه اتصال خدمات مهندسی و کارگری در بخش معدن و صنایع معدنی کشور، دوره آموزشی ایمنی در معدن را برگزار کند.

این دوره آموزشی از ابتدای آبان امسال به مدت 2 ماه، برگزار می شود. کلاس های نظری این دوره در محل آموزشکده فنی و حرفه ای امام علی (ع) و کلاس های عملی در معادن زغال سنگ طبس و کارگاه های آموزشکده این مجتمع برگزار می شود.

شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام دوره مذکور، داشتن حداقل دیپلم در رشته های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، هنرستان و بالاتر است. مهلت ثبت نام اینترنتی تا 20 مهر خواهد بود. همچنین، اواخر مهر با مراجعه حضوری، ثبت نام نهایی انجام می شود.

برای ثبت نام اینترنتی به لینک p-tabas.tvu.ac.ir/imidro مراجعه کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 0563283827 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *