حضور قهرمان ملی پاورلیفتینگ در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

«عبدالصمد محمدپرست» قهرمان ملی رشته‌های پاورلیفتینگ و قوی‌ترین مردان ایران با مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان سیستان و بلوچستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش اقتصاد ملت و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ؛ در این دیدار «مسعود مسعودی» مدیر شعب بانک در استان سیستان و بلوچستان به تشریح خدمات و اقدامات ارزنده بانک قرض الحسنه مهر ایران پرداخت.

وی ضمن بیان اهمیت ورزش در حفظ سلامت جسمی و روانی جامعه، خاطرنشان کرد: ورزش علاوه بر ایجاد نشاط و سلامتی می‌تواند موجب افزایش اعتماد به نفس و اراده قوی به‌ویژه در بین جوانان شود و این موضوع از اهمیت بسیاری برخوردار است.

«داوود براهویی» از پیشکسوتان ورزش استان در رشته‌های پرورش اندام و بدنسازی نیز ضمن تقدیر از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان سیستان و بلوچستان افزود: ترغیب ورزشکاران به بهره‌مندی از وام‌های قرض‌الحسنه علاوه بر برکات و اجر معنوی آن، می‌تواند گره‌گشای مشکلات اقتصادی ورزشکاران باشد.

در ادامه «عبدالصمد محمدپرست» قهرمان ملی رشته‌های پاورلیفتینگ و قوی‌ترین مردان ایران، با ابراز خرسندی از حضور در بانک مهربانی‌ها، عملکرد هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان را تشریح کرد.

وی تأکید کرد: ورزش برای حمایت و هدایت جوانان اهمیت زیادی دارد و نقش آن به‌عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل جلوگیری از اعتیاد و سرخوردگی آن‌ها بسیار پررنگ است.

در پایان این دیدار رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان به منظور قدردانی از اقدامات ارزنده بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان، با اهدای مدال و لوح تقدیر از مسعودی مدیر شعب استان به عنوان عضو افتخاری و «آرمان شهنوازی» رئیس دایره حسابداری و اعتبارات مدیریت شعب استان به‌عنوان یکی ورزشکاران پرورش اندام استان تقدیر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *