خانواده و موضوع فرزندآوری به‌عنوان مهمترین مباحث جامعه است

صبح امروز با همکاری و همت حوزه علمیه خواهران بافق ، روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، مراسم سخنرانی استاد آبایی، کارشناس مسائل خانواده در سالن همایش های آهن شهر در شهرستان بافق برگزار شد.

به گزارش اقتصاد ملت و به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی؛در این همایش استاد آبایی، با بیان اینکه فرهنگ ایرانی، همچون اسلام، خانواده را نهادی مقدس دانسته و اهمیت ویژه‌ای به فرزند و فرزند آوری داده است، اظهار داشت: خانواده مهم‌ترین بستر برای پرورش فرزند و تربیت این میوه‌های زندگی است.

این کارشناس مسائل خانواده با اشاره به آیات قرآن، مبحث فرزند آوری را مهم برشمرد و گفت: تربیت درست فرزندان یکی از مهم‌ترین مباحث فرزند آوری است.وی ادامه داد: فرزند صالح نور چشم پدر و مادر بوده و در دنیا و آخرت یار و یاور والدین خود است.آبایی با تأکید برافزایش نسل مسلمانان در جهان خاطر نشان کرد: مادران و زنان مدار اصلی خانواده هستند و امروز دشمنان از طرق مختلف به دنبال قطع کردن نسل مسلمانان هستند.

سید منصور میرعلمی، مدیر روابط عمومی شرکت برگزاری این همایش ها را لازمه تقویت در بنیان خانواده دانست و بر ادامه ی روند برگزاری این همایش ها با همکاری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران تاکید کرد.در ادامه این همایش به سه اثر برگزیده و مقالات برتر در موضوع خانواده و فرزندآوری جوایزی اهداء شد.

رتبه اول : با موضوع چالش های اخلاقی فمینیسم در تولید مثل و فرزندآوری و راهکارهای اسلام برای حمل این چالش ها نوشته: سمیه سادات رضوی طلبه سال آخر حوزه علمیه خواهران

رتبه دوم: مقاله آثار و برکات فرزندآوری و جمعیت در منابع و فنون اسلام سرکار خانم محبوبه رنجبر دانشجوی کارشناسی ارشد

مقاله سوم: واکاوی علل کاهش رشد جمعیت تاکید بر تبیین دیدگاه اسلام نوشته فروزان سادات افروز طلبه سال آخر حوزه علمیه خواهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *