پیام تبریک ربیعی به مناسبت ارتقاء عملکرد برج های جذب واحد تولید پارازایلین

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد ملت متن پیام به شرح زیر است:

 

وَالَّذينَ جاهَدوا فينا لَنَهدِيَنَّهُم سُبُلَنا
و آنها که در راه ما (با خلوص نیّت) جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛
 
بدون شک این زیباترین سنت الهی و وعده ی خلل ناپذیر خداوندی است که آدمی می تواند به قدر همت خویش ؛ رفیع ترین قله های خواستن را در زیر گامهای استوار و اراده پولادین خود فتح نماید و اینگونه در مسیر رشد و تعالی ، به کمال رسیدن و بالندگی ، دریافت امدادات غیبی را از سوی حضرت پروردگار شایسته گردد.
خداوند را شاکریم که بار دیگر  به مدد جوانان غیور این آب و خاک ؛ تلاش‌های شبانه روزی و خستگی ناپذیر کارکنان توانمند ، مدیران صدیق و متخصصان وفادار شرکت پتروشیمی نوری به ثمر نشست ، تا بار دیگر صنعت پتروشیمی یکی از شکوهمندترین دستاوردهای خویش را در حوزه ی تولیدشاهد باشد .
آری ؛ برای اولین بار  است که فرزندان این سرزمین توانسته اند پروژه ی حساس ارتقاء عملکرد برج های جذب واحد تولید پارازایلین را ( بدون حضور شرکت اروپایی صاحب لیسانس ) آن  و در شرایط دشوار تحریم های ظالمانه دشمنان ، با موفقیت تمام به سرانجام برسانند و اینگونه در آستانه حلول سال جدید یکی از  غرور انگیزترین افتخارات این صنعت را در حافظه تاریخ جاودانه نمایند .
اینجانب این موفقیت بزرگ را به خانواده بزرگ هلدینگ خلیج فارس و همکاران سختکوش شرکت پتروشیمی نوری تبریک عرض می‌کنم و امید آن دارم که با همت شما عزیزان، فرداهایی  بهتر و  درخشان تر را در سال ۱۳۹۸ در  کنار یکدیگر تجربه نماییم .

جعفر ربیعی

۲۷ اسفندماه ۹۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *