مدیرعامل بانک مسکن گفت: امروز دیگر، یک ساختمان یا یک شعبه با وسعت و مساحت بزرگ نمیتواند یک مزیت برای بانک باشد، بلکه خدمات فوری، بهنگام و برخط بهترین تبلیغ برای بانک است.
به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی بانک مسکن ؛ دکتر محمود شایان در حاشیه آیین امضای تفاهمنامه همکاری مشترک بین بانک مسکن و اپراتور دانشبنیان آیتیساز در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، با اشاره به نامگذاری امسال به «تولید؛ دانشبنیان و اشتغالآفرین» اظهار داشت: پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، بانک مسکن بلافاصله این موضوع را سرلوحه کار خود قرار داد و تلاش کردیم تا در عمل، شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری تعیین شده است را محقق کنیم. به همین منظور جلسات کارشناسی و فنی بین معاونت فناوری اطلاعات و مدیران آیتی ساز برگزار شد.
وی افزود: خروجی جلسات منتج به این تفاهمنامه شد تا خدمات بانک مسکن از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ICT روستایی به مردم ارایه شود.
مدیرعامل بانک مسکن، ادامه داد: با توجه به توانمندیها و امکانات شرکت آیتی ساز از جمله سامانه استعلام و احراز هویت و همچنین ارتباط با دفاتر پیشخوان دولت، میتوان از این ظرفیت در جهت هدایت بانکداری سنتی به سمت بانکداری الکترونیک و در نهایت بانکداری دیجیتال بهره برد.
دکتر شایان، با تاکید بر اینکه بعد از شیوع کرونا بسیاری از فعالیتهای مردم غیرحضوری شد، گفت: امروز دیگر، یک ساختمان یا یک شعبه با وسعت و مساحت بزرگ نمیتواند مزیتی برای بانک باشد، بلکه خدمات فوری، بهنگام و برخط، بهترین تبلیغ برای بانک است.
بر اساس این گزارش، در قالب این تفاهمنامه، مشتریان بانک مسکن در مناطق مختلف کشور از جمله مناطق روستایی، میتوانند از خدمات بانک، از طریق ۷ هزار دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ICT روستایی سراسر کشور بهرهمند شوند که در فاز اول این پروژه ارایه خدمات از طریق هزار دفتر خدماتی فراهم شده است.
این روند منجر به دسترسی مشتریان بانک مسکن در نقاط دور کشور به شعب این بانک، از طریق دفاتر مذکور میشود.
https://eghtesademelat.ir/?p=172208