بیمه‌گذاران “سرمد” آینده خود را روشن می‌بینند

بیمه سرمد به سومین سال استراتژیک خود وارد شده است. این شرکت که از جمله شرکت‌های بخش خصوصی کشور است و در مدت کوتاهی که از عمر خود می‌گذرد اگرچه در برهه‌ای از زمان با کمی چالش مواجه شد اما پس از پشت سر گذاشتن آن و با رویکرد مدیریتی جدید توانست برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدتی برای خود تدوین کند که هم اکنون با ورود به سومین سال از برنامه استراتژیک خود، مصمم به پیاده سازی اهداف تعریف شده است.

به گزارش اقتصاد ملت و به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد ؛ جلب اعتماد بیمه گذاران بزرگی نظیر کمیته امداد اما خمینی (ره) از یکسو و سازمان تامین اجتماعی از سوی دیگر همگی نشان از توانمندی‌های این شرکت برای حضور در جمع مدعیان صنعت بیمه کشوراست.

بیمه سرمد با در سال ۱۴۰۱ باید پرتفوی سه هزار میلیارد تومانی را محقق کند. این امر با وجود شعب و نمایندگان استانی دور از ذهن نیست اما عزم جدی و اهتمام ویژه‌ای می‌طلبد که هرچه سریع‌تر این اتفاق با حضور پرسنل مصمم شرکت روی دهد.

نکته قابل توجه این است که در زمانی پرتفوی صنعت بیمه در ایران کمتر از چهار هزار میلیارد تومان بود، یعنی عددی حدود آنچه که بیمه سرمد برای سال جاری در برنامه دارد، اما هم اکنون یک شرکت به تنهایی می‌تواند به این رقم و حتی بالاتر از آن دست پیدا کند. این مساله نشاندهنده ظرفیت بسیار بالای صنعت بیمه در کشور است که روز به روز با وجود بیمه گذاران متعدد و فعالیت و عملکرد شرکت‌های بیمه، بستر فضای کسب و کار برای نوآوری و رسیدن به اهداف بلند پروازانه‌تر محقق می‌شود.

بیمه سرمد مصمم است تا با بازنگری در حدود اختیارات شعب استانی، بال و پر ویژه‌تری برای فعالیت به آن‌ها اعطا کرده و به بیان دیگر با تفویض اختیار به مدیران استانی خود، علاوه بر آن که بلوغ مدیریتی خود را به نمایش می‌گذارد، راه را برای نائل شدن به اهداف سازمانی خود بیش از پیش هموار کند.

سودآوری پایدار یکی از اهداف بلند مدت بیمه سرمد است که در سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده و بر این اساس مصمم و مترصد به استفاده از فرصت‌هایی که پیش روی خود می‌بیند، است.

اگر سودآوری در این شرکت به نقطه پایدار برسد و بیمه گذاران بزرگی برای انجام فعالیت‌های بیمه‌ای خود با این شرکت همکاری کنند بدان معناست که سرمد در مسیر درستی در حال گام برداشتن است نظیر آنچه که کمیته امداد و تامین اجتماعی، فعالیت‌های بیمه‌ای خود را به سرمد سپرده‌اند.

به بیان دیگر شرکتی که به سودآوری پایداری برسد، خواهد توانست اعتماد مشتریان بیش تری را جلب کرده و از اینرو جای خود را در صنعت بیمه کشور بیش از پیش باز کند.

این در حالی است که بدون شک، سودآوری پایدار بدون افزایش و رشد درآمد میسر نخواهد شد و این همان چیزی است که شرکت بیمه سرمد به آن رسیده است.

بیمه گذاران سرمد بر این باروند که این شرکت به سه عامل فناوری، حوزه مالی و رضایتمندی مشتری توجه ویژه‌ای دارد و از همین رو با آسودگی خاطر، از خدمات و محصولات بیمه سرمد بهره مند می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *