مدیر روابط عمومی بیمه تجارت‌نو: رسانه‌ ها می‌تواند بیمه را بیمه کنند

مدیرروابط عمومی بیمه تجارت‌نو گفت: صنعت بیمه کشور زمانی مسیر توسعه را در پیش خواهد گرفت که رسانه‌ها با جریان سازی و نقدهای منصفانه ضعف‌های این صنعت را به گوش مسئولان برسانند تا با اصلاح ساختار رضایت مردم از خدمات این صنعت مهم به خوبی جلب شود.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ محمد بیانی مدیر روابط عمومی رسانه ها را پل ارتباطی مستحکم بین مردم ومسئولان عنوان کرده و گفت: معرفی خدمات و عملکرد هر بنگاه اقتصادی، نهاد و یا سازمان اجرایی برای اطلاع رسانی توسط رسانه ها انجام می‌شود و همچنین رسانه‌ مطالبات مردمی در قالب انتقادات، پیشنهادات و … ازمسئولان و مدیران اجرایی و سنجش رضایتمندی ازسطح خدمات به همراه شفاف سازی عملکرد انجام می‌دهند؛ بنابراین نقش رسانه‌ها درتوسعه کشوربا اطلاع رسانی دقیق و صحیح بسیار حائزاهمیت است.

وی با بیان این که رسانه ها باید بدون حب و بغض و یا تفکر سیاسی و حزبی رسالت کاری خود را در امراطلاع رسانی درست انجام دهند، افزود: با توجه به جایگاه رفیع رسانه‌ها، قلم و تریبون اطلاع رسانی باید در دست افرادی قرارگیرد که علاوه برداشتن تخصص، تبحرو دانش لازم در حفظ شان و جایگاه شغلی خود کوشا باشند.

بیانی درادامه با تاکید برتعامل هرچه بیشتربیمه تجارت‌نو با رسانه‌ها گفت: باهمکاری، همفکری وهم‌گرایی کارشناسان روابط عمومی این شرکت با رسانه ها به خوبی می توان علاوه بررفع کاستی‌ها، سطح کیفی خدمات را آنگونه که به جلب رضایت مشتریان منجرشود، گسترش داد.

مدیرروابط عمومی بیمه تجارت نوافزود: با ابزاررسانه و حرکت در مسیر آگاهی بخش افکارعمومی به نحو احسنت این امکان فراهم می شود که خدمات مطلوب بیمه متناسب با نیازمشتریان به مردم اطلاع رسانی شود چرا که هنوز بسیاری از افراد جامعه با منافع و محاسن خدمات بیمه با آنکه آینده آنها را تضمین می‌کند آشنایی کامل ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *