عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در شورای اداری پست اردبیل تاکید کرد؛ لزوم ارتقای خدمت رسانی در راستای پاسخ به نیاز مشتریان

سعید شریف زاده،عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در جریان سفر به استان اردبیل ضمن دیدار با استاندار از پست استان بازدید و با کارکنان گفتگو کرد.

به گزارش اقتصاد ملت و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ امروز چهارشنبه بیست و پنجم خرداد ماه؛ سعید شریف زاده عضو هیئت مدیره این شرکت، در جریان بازدید از پست استان اردبیل و حضور در شورای اداری بر ارائه سرویسهای نوین مبتنی بر نیاز مشتریان شبکه پستی کشور و ارتقای خدمت رسانی تاکید کرد. 

 عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با بیان اینکه کارکنان پست مهمترین نقش ارتباطی بین رزمندگان و خانواده ها را در 8 سال دفاع مقدس ایفا کردند؛ گفت: «با توجه به شرایط دشوار زمان جنگ و کمبود امکانات مخابرات؛ در آن دوران صندوق های زرد رنگ پستی تنها راه ارتباطی رزمندگان با خانواده ها و آشنایان بود؛ که کارکنان پست این صندوق ها را سنگر به سنگر می گرداندند.»

شریف زاده با اشاره به حرکت به سمت فناوری های نوظهور گفت: «امروز شرکت ملی پُست برای رقابت با بخش خصوصی باید به تجهیزات و فناوری های روز مجهز شود.»
وی با بیان اینکه باید با ارائه خدمات بهتر در سریع ترین زمان پاسخگوی اعتماد مردمی باشیم؛ افزود: « همچنین تلاش داریم تا با بهره گیری از شیوه های تبلیغاتی و اطلاع رسانی مختلف ا زجمله طراحی کاراکتر و شخصیت های انیمیشنی و تولید محتوای غنی از پیامهای پُستی؛ ضمن آشنایی مردم با این خدمات به بازاریابی در شبکه پستی کمک کرده باشیم»..»
وی، امنیت شغلی و کرامت انسانی در شرکت ملی پست را ارکان مهمی خواند که در حال احیا شدن است؛ و گفت:«درصدد هستیم با تدابیر اتخاذ شده ضمن ارتقای وضعیت حقوقی و معیشتی کارکنان، امکانات و تجهیزات شرکت ملی پست در سراسر کشور را ارتقا دهیم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *