سعید شریف زاده،عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در جریان سفر به استان اردبیل ضمن دیدار با استاندار از پست استان بازدید و با کارکنان گفتگو کرد.
به گزارش اقتصاد ملت و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ امروز چهارشنبه بیست و پنجم خرداد ماه؛ سعید شریف زاده عضو هیئت مدیره این شرکت، در جریان بازدید از پست استان اردبیل و حضور در شورای اداری بر ارائه سرویسهای نوین مبتنی بر نیاز مشتریان شبکه پستی کشور و ارتقای خدمت رسانی تاکید کرد.
عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با بیان اینکه کارکنان پست مهمترین نقش ارتباطی بین رزمندگان و خانواده ها را در 8 سال دفاع مقدس ایفا کردند؛ گفت: «با توجه به شرایط دشوار زمان جنگ و کمبود امکانات مخابرات؛ در آن دوران صندوق های زرد رنگ پستی تنها راه ارتباطی رزمندگان با خانواده ها و آشنایان بود؛ که کارکنان پست این صندوق ها را سنگر به سنگر می گرداندند.»
شریف زاده با اشاره به حرکت به سمت فناوری های نوظهور گفت: «امروز شرکت ملی پُست برای رقابت با بخش خصوصی باید به تجهیزات و فناوری های روز مجهز شود.»
وی با بیان اینکه باید با ارائه خدمات بهتر در سریع ترین زمان پاسخگوی اعتماد مردمی باشیم؛ افزود: « همچنین تلاش داریم تا با بهره گیری از شیوه های تبلیغاتی و اطلاع رسانی مختلف ا زجمله طراحی کاراکتر و شخصیت های انیمیشنی و تولید محتوای غنی از پیامهای پُستی؛ ضمن آشنایی مردم با این خدمات به بازاریابی در شبکه پستی کمک کرده باشیم»..»
وی، امنیت شغلی و کرامت انسانی در شرکت ملی پست را ارکان مهمی خواند که در حال احیا شدن است؛ و گفت:«درصدد هستیم با تدابیر اتخاذ شده ضمن ارتقای وضعیت حقوقی و معیشتی کارکنان، امکانات و تجهیزات شرکت ملی پست در سراسر کشور را ارتقا دهیم.»