افزایش سرعت پاسخگویی به شکایات مشتریان

امیرحسین کریمی گفت: «باتوجه به کیفیت و قیمت خدماتی که شرکت ملی پست ارائه می‌دهد، رضایتمندی خوبی را توانسته‌ایم از سوی هموطنان کسب کنیم.»

به گزارش اقتصاد ملت و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ مدیرکل بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت ملی پست در گفتگو با  خبرگزاری آنا، با اشاره به چگونگی فرایند پاسخگویی به شکایات مشتریان بیان کرد: «سیستم پاسخگویی شرکت ملی پست براساس استاندارد ایزو 10002 ایجاد و به‌روزرسانی شده و دسترسی مشتریان افزایش یافته است.»

وی افزود: «با توجه به تغییرات ایجاد شده در سامانه‌، کیفیت پاسخگویی و رضایتمندی مردم افزایش و براساس ارزیابی‌های انجام شده، روند پاسخگویی به شکایات و پیگیری ها به کمتر از  ۱۲ ساعت کاهش یافته است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *