نرخ پستی ارسال نشریات افزایش نیافته است

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، این شرکت بنا بر مسئولیت اجتماعی و در راستای حمایت از فعالیت حوزه فرهنگ و مطبوعات، همواره اقلام فرهنگی از جمله روزنامه ها، کتب و … را مشمول نرخ تخفیفی نسبت به سایر اقلام  هم وزن، قبول و ارسال می کند، بر این اساس هرگونه مرسوله ای که با اهداف تجاری وارد چرخه پست شود اعم از اوراق چاپی تجاری از قبیل کاتولوگ، برگه های تبلیغاتی، فهرست قیمت، اطلاعیه یا مجلاتی که حجم بالای صفحات آن را محتوای تبلیغاتی تشکیل می دهد، صرف نظر از ترتیب انتشار آنها، مشمول برنامه های حمایتی و  تخفیف نمی شود.

#ساماندهی ارسال #پست مطبوع در هفته های گذشته، نارضایتی برخی از نشریات را به همراه داشته و این تصور را به وجود آورده که شرکت ملی پست تعرفه ” پست مطبوع ” را افزایش داده است، حال آنکه #نرخ پست مطبوع برای نشریات دارای ویژگی های این سرویس افزایش نیافته است. در عین حال،  این شرکت آمادگی دارد پاسخگوی درخواست ها و شکایت های احتمالی در این رابطه باشد.

 

#معصومه_صالحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *