سال نو و فصل جدید عملیات پستی

اکنون که دنیا محصور ابعاد تازه ای از فناوری شده و مدلهای پیش رو همچون بعد سوم اینترنت و متاورس می تواند رنگ دیگری به زندگی اجتماعی بدهد شبکه تاثیرگذار پستی در جوامع باید هم راستا با این شرایط پیش رود.

به گزارش اقتصاد ملت و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ محمد رحیمی معاون دفتر ارتباطات و اماکن تاریخی این شرکت یادداشتی تحت عنوان «سال نو و فصل جدید عملیات پستی» نگاشته و در روزنامه جهان اقتصاد به چاپ رسیده است که شرح آن در زیر آمده است.

شرکت ملی پست همواره به منظور ایجاد الگوی مناسب در خدمت رسانی و همچنین ارائه خدمات گسترده پستی سعی دارد تا با استفاده از ایده ها و ابزار نوین بتواند در این مسیر سرآمد باشد.
گذر از دوران پستی سنتی اکنون به یک ضرورت تبدیل شده است، چیزی که در کشورهای توسعه یافته بیشتر شاهد آن هستیم و اثرات آن را در سرعت خدمات اجتماعی می بینیم.

شبکه قدیمی و عظیم پستی ایران اکنون فصلی نوین پیش رو دارد و گام های بلندی برای ورود به آن برداشته است فصلی که عملیات پستی را مبتنی بر فناوری های نوین و برنامه ریزی توسعه یافته می کند.
در فصل جدید شبکه پست، وسعت خدمت‌رسانی به همراه سرعت و کیفیت ارکان اصلی آن است تا بتواند در افزایش خدمات اجتماعی و کاهش آسیب ها از جمله آلودگی هوا، صرف انرژی، اعتماد سازی و اجتماعی گام های موثری بردارد.

اکنون که دنیا محصور ابعاد تازه ای از فن آوری شده و مدل های پیش رو همچون بعد سوم اینترنت و متاورس می تواند رنگ دیگری به زندگی اجتماعی بدهد شبکه تاثیرگذار پستی در جوامع باید هم راستا باین شرایط پیش رود.

شبکه پستی اکنون تنها یک کانون حمل و نقل نیست بلکه به یک نرم افزار بسیار قوی و با ظرفیت گسترده تبدیل شده است که می تواند نقطه عطف خدمات شرکت ها و دستگاه های اجرایی از یک طرف و مردم جامعه از طرف دیگر باشد.
در فصل جدید پستی به یک الگوریتم تازه و نوین می رسیم که با هم افزایی خدمات و فرصت های بین بخشی می توان رفاه بیشتر ایجاد نمود و آسیب‌های اجتماعی را به شکل اثرگذاری کاهش داد.
ورود گسترده‌تر به بخش های اقتصادی و کسب و کار، سلامت و بهداشت، فرهنگ و هنر و سایر حوزه ها در ظرفیت فصل جدید پستی ملموس است.

در شبکه عظیم پیش رو از یک سو اعتماد اجتماعی و از دیگر سو خدمات متنوع دو حلقه بزرگ یک جریان زندگی نوین اجتماعی است.
 ترکیب توسعه سرمایه های اجتماعی و انسانی و فناوری‌های توسعه یافته تر به همراه بهره وری و ایجاد مدل های نرم افزاری جدید بی شک فصل پیش رو را در شبکه پستی بسیار هیجان انگیز و پرتحرک خواهد کرد.
 امیدواریم آغاز سال جدید شروعی بر ورود سریع به این فصل جدید پستی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *