آغاز کمپین “عیدانه سازمانی” برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی آسیاتك؛ این شرکت با هدف ایجاد همدلی با سایر بنگاه‌های اقتصادی و ارائه تسهیلات نوروزی ویژه کارکنان سازمان‌ها، کمپینی را با عنوان “عیدانه سازمانی” از 11 اسفند ماه در سراسر کشور برگزار كرد.
بر اساس این گزارش در کمپین عیدانه سازمانی آسیاتک، سرویس‌های  اینترنت پر سرعت ADLS، TD-LTE ، بسته‌های ترافیکی و تلفن ثابت با قابلیت جابه‌جایی (آسیاتل) با تخفیف ویژه، اشتراک رایگان IPTV&VOD ، بسته‌های مسافرتی مانند تخفیف بلیط مسافرت‌های داخلی و تخفیف روی هزینه هتل‌های داخلی به درخواست‌کنندگان ارائه خواهد شد.
شرکت آسیاتک به عنوان برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور در نظر دارد تا با ارائه این طرح سطح رضایت هموطنان از کیفیت زندگی را ارتقا داده و کامل‌ترین سبد خدمات ارتباطی را با تسهیلات ویژه براي استفاده کارگران و کارمندان سازمان‌ها در اختیار آنها قرار دهد.
این گزارش حاکی است رونق گردشگری، فعالسازی واحدهای خرد، کلان و محلی در صنعت توریسم و ایجاد سهولت در مسافرت‌های نوروزی کارمندان از جمله دستاوردهای این طرح است و شرکت آسیاتک به عنوان برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور در راستای ماموریت خود که بهبود زندگی و کار از طریق رشد و تسهیل ارتباطات با ارائه خدمات با کیفیت، قابل اعتماد و فراگیر است؛ اقدام به ارائه این تسهیلات كرده است.
علاقه‌مندان، سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 1544 داخلی 1411 و 1412 و 1413 یا آدرس ایمیل  marketing@asiatech.ir واحد بازاریابی این شرکت ارتباط برقرار کنند.
همچنین سرویس‌ها به شرح ذیل است:
•  سرویس 12 گیگ 12 ماهه 12000 تومان براي ارائه به پرسنل سازمان‌های طرف قرارداد با آسیاتک
•  خدمات تلفن ثابت 30000 تومان
•  پین اسنپ تریپ (تا سقف 30000 تومان) و فیلم نت (یک ماه اشتراک رایگان)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *