سردشتی مدیرعامل هلدینگ موجان خبر داد: عرضه موادغذایی با کیفیت بالا و قیمت ارزان به مشتریان

سیاست رقابتی هلدینگ موجان جهت کسب سهم از بازار موادغذایی؛ کیفیت بالا و قیمت مناسب است.

معصومه صالحی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اقتصاد ملت؛ سروش سردشتی مدیرعامل هلدینگ موجان در حاشیه برگزاری “نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی کشور” از عرضه محصولات این شرکت به بازار در آینده نزدیک خبر داد و گفت: “هلدینگ توسعه و اقتصادی موجان” با ورود به حوزه صنایع غذایی و تولید محصولات اساسی سبدغذایی خانوار با شعار “از مزرعه تا سفره” قصد دارد تا با حذف واسطه ها و دلالان محصولات خود را با کیفبت بالا و قیمت مناسب به مشتریان و مصرف کنندگان عرضه کند.

وی در خصوص توسعه صنایع غذایی گفت: در حال حاضر تولید یک کار جهادی است و باید کاری کنیم که محصولات اساسی و غذایی موردنیاز مردم از جمله گوشت و مرغ مصرفی آنها با حداقل قیمت و با بهترین کیفیت تأمین شود.
مدیرعامل صنایع غذایی موجان گفت: این شرکت با برخورداری از بزرگترین مجموعه مرغداری در استان البرز ، دامداری دام سبک و دو مجموعه گلخانه ای؛ احداث کارخانه فرآوری محصولات غذایی را در نیز در دستور کار خود دارد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مساله “تولید” در کشور اظهارداشت: به واقع در شرایط فعلی سخت ترین نوع جهاد “تولید” است؛ در همین راستا از دستگاه ها و مسئولان دولتی انتظار می رود که به جای مانع تراشی؛ از صنعتگران و تولیدکنندگان حمایت های لازم را داشته باشند.
وی همچنین از اهمیت بالای فاکتور سرعت در اجرای پروژه های عمرانی برای بخش خصوصی خبر داد و خواستار واگذاری بخشی از پروژه ها به بخش خصوصی برای تسریع در اجرا شد.

سردشتی در ادامه تاکید کرد: توسعه پروژه‌های مرتبط با محیط زیست و اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب خصوصاً در خوزستان که با مشکل تصفیه خانه فاضلاب روبه روست؛ از اولویت‌های کاری هلدینگ موجان است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: پروژه تصفیه پساب پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد. همچنین احداث تصفیه خانه فاضلاب اهواز نیز تکمیل شده و به زودی بهره برداری خواهد شد.
سردشتی یادآور شد: ما می‌توانیم پروژه‌های زیست محیطی خصوصاً در بخش فاضلاب و احداث تصفیه خانه‌ها را با فناوری مدرن در کمتر از ۲ ماه تکمیل کنیم و با توجه به مشکلات زیست محیطی استان‌های شمالی که فاضلاب آنها به دریا می‌ریزد، طی ۳ سال فاضلاب این استان‌ها را قبل از ورود به دریا؛ تصفیه کنیم.

سردشتی گفت: در همین راستا زمان بندی پروژه‌های عمرانی برای بخش خصوصی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در تاریخ مقرر به اتمام برسد. این موضوع نشان می‌دهد که دولت برای تسریع اجرای پروژه‌های عمرانی؛ بخشی از آنها را در اختیار بخش خصوصی قرار دهد تا پروژه‌ها به سرعت دست مردم برسد.
مهندس باقریان معاون شرکت در حوزه مهندسی و تصفیه آب و فاضلاب هلدینگ موجان نیز در این نشست گفت: یکی از فعالیت های مهم “هلدینگ توسعه و اقتصادی موجان”؛ فعالیت در حوزه فنی و مهندسی و اجرای پروژه های تصفیه آب و فاضلاب شهری و صنعتی است.

وی در ادامه با بیان اینکه این شرکت با بهره گیری از متخصصان داخلی تاکنون اجرای 100 پروژه زیست محیطی را در کارنامه خود دارد، خاطرنشان کرد: در همین راستا پروژه های شاخصی در حوزه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی انجام داده ایم. در همین راستا اجرای تصفیه خانه فاضلاب پتروشیمی بندر امام، پکیج تصفیه فاضلاب دو فاز عسلویه و همچنین بسیاری دیگر از این دست پروژه ها؛ نمونه هایی از اقدامات انجام شده این شرکت هستند.
مهندس باقریان همچنین انجام پروژه تصفیه خانه فاضلاب ایران مال و همچنین شهرستان شهریار را از نمونه اقدامات انجام شده شرکت در حوزه فاضلاب شهری عنوان کرد و گفت: به کارگیری پکیج های پیش ساخته در عملیات تصفیه فاضلاب یکی از مزیت های انجام پروژه توسط این شرکت است.

به گفته وی استفاده از این تکنولوژی در مقایسه با تصفیه خانه ها با مخازن بتنی به لحاظ اقتصادی و ارائه سرویس با کیفیت مطلوب بسیار مقرون به صرفه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *