ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان توانمند در بخش معدن و زمین شناسی برای ارتقای کیفیت تولید

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت بر استفاده از ظرفیت جوانان توانمند در بخش معدن و زمین شناسی برای ارتقای کیفیت تولید تاکید کرد.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، جعفر سرقینی در بازدید از معادن سنگ آذرشهر، تصریح کرد: وزارت صمت در بالابردن توان تولیدی و صادارتی کشور قرار دارد و برای حل و فصل مسایل تولیدکنندگان، صنعتگران و کارآفرینان حوزه تولید، شبانه روز آماده خدمت است.

او خطاب به سرمایه گذاران معادن، بیان کرد: از ظرفیت و توانمندی های جوانان تحصیل کرده در بخش معدن و زمین شناسی برای ارتقای کیفیت تولید بیشتر استفاده کنید.

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت افزود: در سال رونق تولید در حوزه معدن و صنایع معدنی برنامه های خوبی داریم که احیا و فعال سازی معادن کوچک مقیاس جهت افزایش تولید و اشتغال پایدار از آن جمله است.

شایان ذکر است، معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت و هیات همراه در بازدیدی که از معادن سنگ آذرشهر داشتند، در جلسه ای با معدنکاران و کارگران از نزدیک در جریان مهمترین مسایل و مشکلات آنها قراررگرفتند و از تلاش های آنان در راستای رونق تولید قدردانی کردند.

گفتنی است، سرقینی در جریان سفر رییس جمهور به آذربایجان شرقی از واحد تولیدی جهان فولاد آهن سپاهان آذربایجان شرقی بازدید کرد و در جلسه ای به بررسی مسایل و مشکلات واحدهای فولادی این استان پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *