چهارمین کارسوق «بازاریابی دیجیتال»

 چهارمین کارسوق «بازاریابی دیجیتال» به میزبانی پست استان سیستان و بلوچستان و با همکاری شرکت توسعه آریا فردا پارسیان برگزار شد.

به گزارش اقتصاد ملت و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ چهارمین کارسوق بازاریابی دیجیتال توسط شرکت توسعه آریا فردا پارسیان از شرکت های شتابدهنده و دانش بنیان در روز سه شنبه 5 بهمن 1400 در پست استان سیستان وبلوچستان و با حضور مدیران، معاونین و کارشناسان بازاریابی شبکه پستی کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد. 

فرامرز ریگی حسین آبادی، رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه آریا فردا پارسیان به عنوان مدرس این دوره در خصوص تولید محتوی و بازاریابی محتوایی، نقش بازاریابی اینترنتی و تبلیغات در تجارت الکترونیک و موفقیت کسب و کارها مطالبی را در سرفصل های مختلف ارائه کرد. 
پیش از این محمدرضا قادری رئیس مرکز نوآوری پست در این خصوص خبر داده بود، در سرویس شتابدهی شرکت ملی پست؛ برنامه ای تحت عنوان کارسوق تجارت الکترونیک با پست اجرایی شده که در این برنامه پنج استان داوطلب و تیم هایی را برای آموزش دوره های تجارت الکترونیک و دیجتال مارکتینگ معرفی کرده اند. 
وی هدف از برگزاری این کارسوق ها را آشنایی مدیران و کارکنان با مفاهیم جدید تجارت الکترونیک و دیجیتال مارکتینگ خوانده بود. 

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست، همچنین توسعه کسب و کارهای پستی مبتنی بر دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک و آمادگی جهت برگزاری دوره ها برای سایر کسب و کارها توسط شرکت ملی پست با کمک تیم های همکار از دیگر مزایای برگزاری این کارسوق هاست.
گفتنی است تا کنون تعداد 3 کارسوق بازاریابی دیجیتال به میزبانی پست استان های اصفهان، آذربایجان شرقی و گیلان و توسط  سه مدرس از شرکت های دانش بنیان این استانها برگزار شده است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *