مدیری که ریسک نکند، نمی‌تواند جهادی عمل کند

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت گفت: مدیران در شرایط خاص اقتصادی باید ریسک پذیر باشند و مدیری که ریسک نکند نمی تواند جهادی عمل کند.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از شاتا، اکبر صادقی در همایش معاونین امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ها در محل وزارت صنعت، معدن و برگزار شد، بیان کرد: در شرایط جنگ اقتصادی همه شرایط فرق می‌کند و اولویت ها عوض می شود، شرایط جنگ اقتصادی این موضوع را اقتضا می کند.

مدیری که ریسک نکند نمی تواند جهادی عمل کند

او با تأکید بر اینکه مدیران در شرایط خاص اقتصادی باید ریسک پذیر باشند،افزود: اصلاح روش ها و فرآیندها برای ریسک پذیری مدیران در دستور کار است و مدیری که ریسک نکند نمی تواند جهادی عمل کند.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت با اعلام اینکه اکثر شکایات از استان ها و شهرستان ها در حوزه اصناف و اتحادیه ها است،گفت: تدوین نظام نامه ها برای مدیریت این موضوع ضرورت دارد و اصلاح فرآیندها در راستای پاسخگویی به شکایات وتکریم ارباب رجوع لازم است.

نباید ارباب رجوع برای دریافت خدمتی سردرگم باشد

صادقی الکترونیکی کردن فرآیندها را برای شفافیت و مبارزه با فساد ضروری دانست و اضافه کرد: سامانه های وزارت صمت در این راستا است و نباید ارباب رجوع برای دریافت خدمتی سردرگم باشد و لزوم پاسخگویی سریع ضروری است.

او تفویض برخی اختیارات ستاد وزارتخانه به استان ها را در راستای تسریع امور دانست و بیان کرد: در نظام نامه ارزیابی عملکرد همه موارد تدوین و تبیین شده است با توجه به آن، شاخص های عملکردی را افزایش خواهیم داد.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت در پایان یادآوری کرد: جزو ۶ دستگاه برتر از لحاظ سلامت اداری هستیم و برخی استان ها که از این لحاظ سطح و عملکرد پایینی دارند آسیب شناسی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *