نگاه به امنیت، نگاه یکپارچه در فرایند تولید و توزیع برنامه ها

مدیر آزمایشگاه امنیت مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک با اعلام اینکه نگاه به موضوع امنیتی، نگاه یکپارچه در فرایند تولید، توزیع برنامه ها است، گفت: قبل از اجرای هر برنامه پرداختی باید زیر ساخت های آن فراهم شود و از نظر امنیت مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

به گزارش اقتصاد ملت ؛ مهری یحیایی، مدیر آزمایشگاه امنیت مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک در نشست امنیت پرداخت غیر حضوری در حاشیه هفتمین نمایشگاه تراکتش ایران بزرگترین رویداد فناوری مالی ایران با اشاره به اینکه پرداخت های غیر حضوری که نیاز به مراجعه ندارد بحث داغی است که در دنیا مورد توجه است، گفت: روش های جدید مانند انواع تلفنبانک ها اینترنت ‌بانکها و اپ های موبایلی پلتفرم های هستند که در هر گوشی وجود دارد اما آیا امنیت وجود دارد؟

وی با اعلام اینکه نگاه به موضوع امنیتی، نگاه یکپارچه در فرایند تولید ، توزیع است ، ادامه داد: قبل از اجرای هر برنامه باید زیر ساخت های آن فراهم شود و از نظر امنیت مورد بررسی قرار گیرد.
یحیایی با تاکید براینکه نیاز بازار اپلیکیشن های مختلف را افزایش داده اما عدم ارزیابی و استاندارد های لازم باعث شده مشکلات عمده ای برای مردم ایجاد کند.

مدیر آزمایشگاه امنیت مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک هدف نهایی این نشست را تامین امنیت در راستای حرکت به سمت اعتماد دانست و گفت:برای پاسخ به دغدغه ها و موضوع های مختلفی در خصوص تکنولوژی ها قابلیت تشخیص و ایجاد امنیت در خدمات ارایه شده است.

یحیایی با بیان اینکه مباحث احراز هویت غیر حضوری نیز یکی دیگر از موضوعاتی است که با کار از لابراتوار های مناسب و براساس نتایج ارزیابی حداقل امنیت را ایجاد کند.
وی در ادامه امضای دیجیتال و اعتماد کاربران را مهم دانست و گفت: همواره خلع قانونی در این راستا وجود دارد و باید مباحث مرتبط با سطوح ایمن و تضمین کیفیت در فرایند اولیه محصولات و به روز آوری در تولید به کار رود.

گفتنی است، هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با سخنرانی بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و متخصصان و در قالب نشست ها و میزگردها، کارگاه های معرفی محصول، نشست های استارتاپی، دوره تخصصی بانکداری نوین و….. ۲۱ و ۲۲ دی ماه در هتل لاله و مرکز آفرینش های کانون برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه بخش های نمایشگاهی، میزگردها و نشست ها، کارگاه های معرفی محصول، بانکداری نوین، جشنواره چهره های ماندگار، جشنواره نوآوری و استارت آپی، تبلیغات محیطی، گفت و گوی B2B و B2Gو … است ومدیران، متخصصان و کارشناسان صنعت مالی، بانکداری و فناوری‌های مالی در آن می توانند تبادل اندیشه و همفکری کنند.

شایان ذکر است، ۲۲ مهرماه امسال با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از مدیران ارشد نظام بانکی کشور و با سخنرانی دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و دکتر صالح آبادی رییس کل بانک مرکزی از برنامه های هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران به صورت رسمی رونمایی شد و بر حضور بانک ها و شرکت های فعال در حوزه فناوری های مالی تاکید شد.

به همین منظورعلاقه مندان می توانند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فابانیوز و سایت نمایشگاه تراکنش ایران به ادرس زیر  مراجعه کنند.

لینک فابا نیوز

fabanews.com

لینک مرکز فابا

fabacenter.com

لینک هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران

itefaba.com

اینستاگرام مرکز فابا به آدرس

 Instagram.com/fabacenter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *