پارک رسانه‌ای شتاب فرصتی برای هم افزایی کسب و کارها

مدیر عامل شبکه تلویزیونی شتاب: پارک رسانه‌ای شتاب فرصت آشنایی و هم افزایی بیشتری را در اختیار کسب و کارها و فعالین اقتصادی قرار داده است

به گزارش اقتصاد ملت ؛ روزبه اهوازی، مدیر عامل شبکه تلویزیونی شتاب گفت: شبکه تلویزیونی شتاب برای اولین بار در ایران با مجوز رسمی از سازمان صدا و سیما اقدام به ایجاد فضای مناسب با در نظر گرفتن تمامی امکانات مورد نیاز جهت هم افزایی بیشتر با رویکرد کاهش هزینه ها و بهره وری بهتر فعالین اقتصادی و کسب و کارهای خرد و کلان در رابطه با مدیریت تولید و انتشار محتوا با نام پارک رسانه‌ای شتاب نموده است.

مدیرعامل شبکه رسانه‌ای شتاب تصریح کرد: این پارک رسانه‌ای در نظر دارد با قرار دادن فضایی اشتراکی با عنوان میز رسانه و تعاملات b 2 b و b 2 g  فرصتی در اختیار متقاضیان قرار دهد.
وی اظهار کرد: از این طریق می توانیم در کنار خدمات پارک رسانه‌ای شتاب فرصت آشنایی و هم افزایی بیشتری را در اختیار کسب و کارها و فعالان اقتصادی قرار دهیم.

وی با بیان اینکه در این پارک امکان دسترسی به تمام رسانه های تصویری مکتوب و فضای مجازی با هزینه‌های مناسب‌تر فراهم است اظهار کرد: جامعه هدف پارک رسانه ای شتاب، بانک ها، بیمه ها، کارگزاری‌ها شرکتهای تامین سرمایه، صندوق های سرمایه گذاری و ناشران بورس و استارتاپ‌ها هستند.
اهوازی خاطرنشان کرد: خدماتی که در پارک رسانه‌ای شتاب ارائه می‌شود در اختیار قرار دادن میز مستقل رسانه‌ای در فضای اشتراکی است.

وی افزود: تولید محتوا بر اساس نیازسنجی کسب و کارهای حاضر در پارک از دیگر خدماتی است که در این مجموعه ارائه میشود.
اهوازی اظهار داشت: شرایطی فراهم شده تا با پخش زنده، تمام محتواهای تولید شده در پلتفرم های مرتبط با شتاب در سایت لنز، روبیکا، آی‌گپ و سایت شتاب با میلیون ها مخاطب فعال به اشتراک گذاشته شود.
وی در خصوص امکانات سخت افزاری شبکه رسانه‌ای شتاب افزود: مجموعه ما دارای استودیوی تصویر با مساحت ۴۰۰ متر مربع به همراه ۶۰ متر ویدیو وال و چهار دوربین با کیفیت 4k هست.

گفتنی است، هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با سخنرانی بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و متخصصان و در قالب نشست ها و میزگردها، کارگاه های معرفی محصول، نشست های استارتاپی، دوره تخصصی بانکداری نوین و….. ۲۱ و ۲۲ دی ماه در هتل لاله و مرکز آفرینش های کانون برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه بخش های نمایشگاهی، میزگردها و نشست ها، کارگاه های معرفی محصول، بانکداری نوین، جشنواره چهره های ماندگار، جشنواره نوآوری و استارت آپی، تبلیغات محیطی، گفت و گوی B2B و B2Gو … است ومدیران، متخصصان و کارشناسان صنعت مالی، بانکداری و فناوری‌های مالی در آن می توانند تبادل اندیشه و همفکری کنند.

شایان ذکر است، ۲۲ مهرماه امسال با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از مدیران ارشد نظام بانکی کشور و با سخنرانی دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و دکتر صالح آبادی رییس کل بانک مرکزی از برنامه های هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران به صورت رسمی رونمایی شد و بر حضور بانک ها و شرکت های فعال در حوزه فناوری های مالی تاکید شد.

به همین منظورعلاقه مندان می توانند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فابانیوز و سایت نمایشگاه تراکنش ایران به ادرس زیر  مراجعه کنند.

لینک فابا نیوز

fabanews.com

لینک مرکز فابا

fabacenter.com

لینک هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران

itefaba.com

اینستاگرام مرکز فابا به آدرس

 Instagram.com/fabacenter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *