21 دی‌ماه تراکنش هفتم کلید می خورد

مراسم افتتاح نمایشگاه تراکنش در سالن آمفی تئاتر مرکز آفرینش‌های کانون(خیابان حجاب) برگزار می شود

مراسم افتتاح هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران که در برگیرنده چند سخنرانی و برنامه‌های متنوع دیگر استُ از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه روز ۲۱ دی ماه در محل کانون آفرینش های کانون آغاز می شود.

به گزارش اقتصاد ملت وبه نقل از فابا نیوز، برنامه های افتتاحیه بدین شرح است:

  • 9.00 تا 8.30 : قرآن، سرود، خیرمقدم و تشریح برنامه‌های تراکنش هفتم
  • 9.45 تا 9.00 : سخنرانی مقامات ارشد اقتصادی وبانکی
  • 10.30 تا 9.45 : جشنواره چهره‌های ماندگار و مدیران موثر
  • 11.00 تا 10.30 : رونمایی از بخش نمایشگاهی با حضور مقامات و مدیران ارشد

در آستانه آغاز هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران که با استقبال چشمگیر فعالان اکوسیستم بانکداری و پرداخت مواجه شده و بسیاری از مقامات اقتصادی، بانکی، فناوری و کسب و کاری اعلام کرده‌اند که در این رویداد مشارکت خواهند کرد یا از آن بازدید می‌کنند.

صدها نفر از مقامات ارشد اقتصادی، بانکی و فناوری از جمله متخصصان فناوری‌های مالی و نمایندگانی از بانک مرکزی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نمایندگان مجلس و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با صنعت بانکداری، پرداخت، مالی و فناوری در مراسم افتتاحیه یا اختتامیه یا روزهای مختلف برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران، به این رویداد می‌آیند.

در اتفاقی کم نظیر، ۲ روز مانده به برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران، همه ظرفیت نمایشگاهی این رویداد واگذار و تکمیل شده است؛ اتفاقی که در شرایط امروز اقتصادی کشور بیانگر آن است که اهمیت فناوری‌های مالی و پولی از سوی نهادها و شرکت‌ها و بانک‌های کشور درک شده است.

رسانه ملی به‌همراه دیگر شبکه‌های تلویزیونی همچون سال‌های گذشته به پوشش تصویری هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران خواهند پرداخت. همچنین، ده‌ها رسانه داخلی کشور از جمله رسانه‌های مکتوب و مجازی، سایت‌ها و خبرگزاری‌ها نیز به بازتاب اخبار برگزاری نمایشگاه 2 روزه تراکنش ایران خواهند پرداخت و خبرنگاران در بخش‌های مختلف این رویداد فناورانه حضور پیدا خواهند کرد.

در این نمایشگاه بخش های نمایشگاهی، میزگردها و نشست ها، کارگاه های معرفی محصول، بانکداری نوین، جشنواره چهره های ماندگار، جشنواره نوآوری و استارت آپی، تبلیغات محیطی، گفت و گوی B2B و B2Gو … است ومدیران، متخصصان و کارشناسان صنعت مالی، بانکداری و فناوری‌های مالی در آن می توانند تبادل اندیشه و همفکری کنند.

از این رو نمایشگاه تراکنش ایران را می‌توان یکی از مهم‌ترین و تخصصی‌ترین گردهمایی‌های عرصه فناوری‌های پولی و مالی در کل کشور دانست که به‌دنبال برداشتن گامه‌ای مؤثر در این حوزه با مشارکت صاحب‌نظرات و متخصصان است.

خاطرنشان می شود، ۲۲ مهرماه امسال با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از مدیران ارشد نظام بانکی کشور و با سخنرانی دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و دکتر صالح آبادی رییس کل بانک مرکزی از برنامه های هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران به صورت رسمی رونمایی شد و بر حضور بانک ها و شرکت های فعال در حوزه فناوری های مالی تاکید شد.

به همین منظورعلاقه مندان می توانند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فابانیوز و سایت نمایشگاه تراکنش ایران به ادرس زیر  مراجعه کنند.

لینک فابا نیوز

fabanews.com

لینک مرکز فابا

fabacenter.com

لینک هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران

itefaba.com

اینستاگرام مرکز فابا به آدرس

 Instagram.com/fabacenter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *