آماده سازی غرفه های نمایشگاه تراکنش از نگاه دوربین

رنگ و لعاب خاصی برای غرفه‌ها در نظر گرفته شده و همچنین شرکت کنندگان علاوه بر اینکه در غرفه و پاویون محصول و شرکت خود را معرفی می‌کنند فرصت استفاده از تبلیغات محیطی را نیز دارند

به گزارش اقتصاد ملت و به نقل از فابانیوز؛ حسینعلی سبزه، مدیر غرفه سازی هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران، در گفت و گوی اختصاصی با فابا نیوز، اعلام کرد: رنگ و لعاب خاصی برای غرفه‌ها در نظر گرفته شده و همچنین شرکت کنندگان علاوه بر اینکه در غرفه و پاویون محصول و شرکت خود را معرفی می‌کنند فرصت استفاده از تبلیغات محیطی را نیز دارند.

گفتنی است، هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با سخنرانی بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و متخصصان و در قالب نشست ها و میزگردها، کارگاه های معرفی محصول، نشست های استارتاپی، دوره تخصصی بانکداری نوین و….. در هتل لاله و مرکز آفرینش های کانون برگزار می‌شود. در این نمایشگاه بخش های نمایشگاهی، میزگردها و نشست ها، کارگاه های معرفی محصول، بانکداری نوین، جشنواره چهره های ماندگار، جشنواره نوآوری و استارت آپی، تبلیغات محیطی، گفت و گوی B2B و B2Gو … است ومدیران، متخصصان و کارشناسان صنعت مالی، بانکداری و فناوری‌های مالی در آن می توانند تبادل اندیشه و همفکری کنند.

به همین منظورعلاقه مندان می توانند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فابانیوز و سایت نمایشگاه تراکنش ایران مراجعه کنند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *