پیام مدیر هسته گزینش شرکت ملی پست به مناسبت فرارسیدن «روز گزینش»

مدیر هسته گزینش شرکت ملی پست به مناسبت فرارسیدن «روز گزینش» پیامی صادر کرده است.

به گزارش اقتصاد ملت و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ سید مهدی علوی دانا به مناسبت فرارسیدن سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل گزینش پیامی صادر کرد که متن آن در ادامه آمده است.              

بسمه تعالی

إِنَّ اللَّهَ يَأمُرُكُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلىٰ أَهلِها وَإِذا حَكَمتُم بَينَ النّاسِ أَن تَحكُموا بِالعَدلِ 

                                 سوره مبارکه النساء آیه ۵۸

گزینش از جمله برکات و یادگارهای ارزنده رهبر کبیر و معمار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) می باشد که براساس فرمان مبارک ایشان در پانزدهم دی ماه سال 1361 بنیان گذاشته شد. 
بحمداله گزینش همچون  چشمی بینا و بازویی توانا برای مدیریت اجرایی کشور در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است. بدون شک گزینشگران با هدف شایسته گزینی در انتخاب نیروهای کارآمد و بهتر در جهت تحقق اهداف و آرمان های انقلاب و تفکرات و اندیشه های ناب امام راحل بیش از همیشه و گذشته، پرتلاش و کوشا بوده و همواره با پیروی از فرمایشات و منویات رهبر فرزانه خود در پاسداری و نگهبانی از سلامت نظام اداری خدمت نموده اند. 
اینجانب فرا رسیدن سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر تشکیل گزینش را گرامی می دارم و برای تمامی همکارانم در هسته مرکزی شرکت ملی پست که خالصانه و صادقانه امر مهم بررسی صلاحیت پرسنل را برعهده دارند صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم و امیدوارم در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای خردمندانه مقام معظم رهبری موفق، پیروز و سربلند باشید.

 سیدمهدی علوی دانا
  مدیر هسته گزینش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *