×

منوی سایت

اخبار ویژه

فرایند ثبت شکایات و نحوه پیگیری مرسولات در شرکت ملی پست

مدیرکل دفتر عملکرد و پاسخگویی شرکت ملی پست درباره فرایند و ثبت شکایات و نحوه پیگیری آن و پاسخگویی به شکایات در گفت وگو با خبرنگار راه مردم گفت: ما برای بحث پاسخگویی و پیگیری مشــتریان و شهروندان محترم چندین روش داریم.

به گزارش اقتصاد ملت و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ امیرحسین کریمی در گفتگو با روزنامه راه مردم درخصوص فرایند ثبت شکایات و نحوه پیگیری توضیحاتی را ارائه داد که شرح آن در زیر آمده است.

مدیرکل دفتر عملکرد و پاسخگویی شرکت ملی پست درباره فرایند و ثبت شکایات و نحوه پیگیری آن و پاسخگویی به شکایات در گفت وگو با خبرنگار راه مردم گفت: «ما برای بحث پاسخگویی و پیگیری مشــتریان و شهروندان محترم چندین روش داریم. مشــتریان پست برای پیگیری از مرسولات خود می توانند وارد سامانه www.post.ir شوند و به قسمت رهگیری مرسولات به آدرس tracking.post.ir مراجعه کرده و بسته ارسالی خود را پیگیری نمایند.»
 امیرحسین کریمی در ادامه افزود: «اگر مردم در این سامانه نتوانستند پاسخ خود و مرسولات را پیگیری کنند می توانند با سامانه تلفنی 193 تماس بگیرند یا پیام بگذارند و یا با کارشناس مربوطه شرکت ملی پست صحبت کرده و مرسولات خود را پیگیری و رهگیری کنند.» 
وی گفت: «روش دیگر در خصوص ثبت شــکایات یا پیگیری بسته پستی مراجعه به سامانه eop.post.ir  و در بخش پیگیری و شکایت موارد مدنظر را تنظیم و ثبت کنند.»
مدیرکل دفتر عملکرد و پاسخگویی شرکت ملی پست خاطرنشان کرد: «این سامانه هوشمند بوده و دارای شاخصه هایی است که با فیلتر، شکایات مشتریان از پیمانکاران تشخیص داده می شود و با تکمیل آن، همکاران زحمتکش شرکت پست موضوع را بررسی می کنند و در صورت نیاز تماس تلفنی با مشتریان و همشهریان در جهت کسب اطلاعات کامل تر اقدام می شود و پاسخ را در سامانه برای مشتریان ارسال می کنند.» 
کریمی همچنین گفت: «زمانی که مشتریان پاسخ را دریافت کردند شماره پیگیری و لینکی به آنها اعلام میشود که پاسخ شکایت شان در آن درج شده و می توانند آن را دریافت کرده و در انتها در نظرسنجی شرکت کنند و در خصوص کیفیت و پاسخگویی نظرشان را اعلام نمایند.» 
وی در پایان گفت: «مشتریان با این سه روش می توانند محصول خود را پیگیری کرده و نظرات و شکایت خود را به ما اعلام نمایند.»

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.