اجرای بیش از هشتاد درصدی طرح نسخه نویسی الکترونیکی در خراسان شمالی

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در خراسان شمالی ۸۶ درصد نسخ به صورت الکترونیکی صادر می شود.

به گزارش اقتصاد ملت ؛ محمد وحیدی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت، با تاکید بر اجرای کامل نسخه نویسی الکترونیکی گفت: طبق قانون برنامه بودجه سال ۱۴۰۰، از ابتدای دی ماه سازمان های بیمه گر نمی توانند غیر از نسخه الکترونیکی مبالغی را به مراکز ارایه دهنده خدمت پرداخت کنند.
 نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس افزود: همراهی مردم و نخبگان جامعه پزشکی با این طرح ملی ضروری است.
وی تصریح کرد: در دوره شیوع کرونا سازمان بیمه سلامت بسیاری از خدمات را به صورت الکترونیک به مردم ارایه کرد که این امر کمک شایانی به تحقق دولت الکترونیک نمود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: علیرغم وجود مناطق محروم مرزی در استان، این طرح پیشرفت خوبی دارد و جزو استان های پیشرو می باشیم، به گونه ای که اجرای طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی هم اکنون در خراسان شمالی بیش از ۸۶ درصد است.
 وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته از وزیر ارتباطات بزودی شاهد برخورداری روستاهای راز و جرگلان از اینترنت خواهیم بود و این اتفاق کمک خوبی به حل مشکلات طرح نسخه نویسی ونسخه پیچی در مناطق مرزی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *