به گزارش«پایگاه خبری اقتصاد ملت» به نقل از روابط عمومی؛ مدیربیمههای اتومبیل با اعلام اینکه خدمات دهی به متقاضیان در روزهای کاری از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب و ایام تعطیل تا ۴ بعداز ظهر انجام می شود، افزود: درپایتخت۱۰ باجه ثابت و۱۴ گشت خسارت سیاردرصورت لزوم پاسخگوی همشهری های تهرانی هستند.
عباس آقا براری پاسخگویی سریع را ازدیگر قابلیت خدمت رسانی واحد اتومبیل برشمرده و اظهارداشت: از اهداف بخش های مختلف بیمه تجارتنو پاسخگویی به مراجعان در کوتاهترین زمان ممکن است. از این رو برای بیمه گذاران و زیان دیدگان بیمه های اتومبیل این شرکت در سراسرکشور امکانی فراهم شده تا در زمان بروزحادثه با شماره متمرکز”۰۲۱۸۴۳۲۵”تماس برقرارکنند، پس از دریافت اطلاعات سانحه توسط اپراتورها کد رهگیری و شماره تماس نزدیکترین ارزیاب خسارت جهت هماهنگی های بعدی به زیان دیده ارسال می شود.
وی درتوضیح نحوه دریافت #خسارت به عنوان مرحله مهم ارزیابی گفت: بعد از این مراحل ارزیابان خسارت با مراجعه به محل، پس از بررسی #مدارک درصورت تایید اصالت #حادثه نسبت به ارزیابی زیان وارده اقدام کرده و جزییات #رویداد شامل اطلاعات خودرو، تصاویر، نقاط آسیب دیده، شماره حساب زیان دیده، #گواهینامه و سایر مستندات مورد نیاز را در لحظه از طریق #اپلیکیشن به ستاد مرکزی ارسال می کنندکه دراین مرحله با تایید نهایی توسط کارشناسان این مدیریت #مبلغ خسارت درکمترین زمان ممکن به حساب زیان دیده #واریز می شود.
#معصومه_صالحی