سبحانی فر: کیفیت در شرکت ملی پست یک شعار نیست یک فرهنگ است

مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت فرارسیدن روز ملی کیفیت  با صدور پیامی کیفیت را در شرکت ملی پست یک فرهنگ دانست نه یک شعار.

به گزارش اقتصاد ملت و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست ؛ رمضانعلی سبحانی فر به مناسبت فرارسیدن هجدهم آبان ماه روز ملی کیفیت پیامی  صادر کرد که متن آن در ادامه آمده است.
همکاران عزیز و گرانقدر؛ امروز روز ملی کیفیت است و لازم دانستم در این راستا پیامی کوتاه خطاب به شما داشته باشم.
کیفیت در شرکت ملی پست یک شعار نیست؛ یه فرهنگ است.
همانطور که می دانیم ارتقای هر سازمان به ارتقاء کیفیت محصولات و خدماتش بستگی دارد و  فرهنگ کیفیت باید در شبکه پستی کشور بین تمامی اقشار نهادینه شود، چرا که افق توسعه شرکت ملی پست برمبنای بهبود کیفیت خدمات ترسیم شده است.

بر اساس بررسی های انجام شده مشتریان ما براساس معیارهایی چون قابل‌اعتماد بودن، پاسخگو بودن، اطمینان دادن، همدلی داشتن و نمای بصری مناسب واحدها و کارکنان، کیفیت خدمات را مورد قضاوت قرار خواهند داد لذا بهبود مستمر خدمات پستی به عنوان راهبرد شرکت ملی پست همواره موردتوجه است.
رضایت مشتریان مهم‌ترین خروجی فعالیت‌های مدیریت کیفیت می‌باشد، لذا شرکت ملی پست هدف‌گذاری خود را بر اساس ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مشتریان متمرکز و در این راستا طی یکسال اخیر اقدامات مؤثر و گسترده‌ای را به ثمر رسانده که همسو با نیاز مشتریان پایه ریزی شده است.

مفتخریم در سالی که گذشت با استعانت از خداوند متعال  قدم‌هایی استوارتر در جهت پیاده سازی طرح تحول دیجیتال ، افزایش ظرفیت ها و امکانات شبکه پستی خصوصا در شرایط بحرانی جامعه برای رضایت هموطنان برداشته ایم و چشم‌انداز‌هایی آینده‌ساز در زمینه‌های متنوع، پیش چشمان‌مان گشوده ایم.
آنچه مسلم است اینک باید با همکاری و مشارکت و همدل و همسو با سیاست های شبکه نسبت به ارتقای سطح فعالیتها و تلاش بیشتر در به ثمررساندن طرح ها و پروژه ها سرعت عملی بیشتر داشته باشیم.

بی تردید گشودن افق‌های نو در چشم انداز شرکت ملی پست، از جمله تلاش در جهت هوشمند سازی فرایندها و سیستمها، تجهیز به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و ایفای نقش به عنوان رکن اصلی اقتصاد دیجیتال کشور  تنها با همراهی سرمایه‌های انسانی توانمند، شاخص‌های کیفیت و رضایت مشتریان امکان پذیر است.
از اینرو ضمن تبریک  “روز ملی کیفیت” به همه همکاران گرامی که این مهم را سرلوحه فعالیتهای خویش قرار داده اند و در ارتقای آن می کوشند به ویژه همکاران پرتلاشم در دفتر مدیریت کیفیت و پاسخگویی به مشتریان و برای ایشان آرزوی استمرارتوفیق و سلامتی، امیدوارم همواره در جهت تحقق اهداف و آرمان های نوین شرکت ملی پست ، صیانت از خدمات پستی و ارتقای رضایت مشتریان را در صدر وظایف خود در نظر داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *