هشت باجه پست بانک در قشم راه‌اندازی شد

فرماندار قشم گفت: در ۲سال گذشته هشت باجه مستقل پست بانک در روستاهای این شهرستان راه‌اندازی شده و به مردم خدمات ارائه می‌کند.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی پست بانک ؛  علیرضا نصری در دیدار مدیر شعب پست بانک هرمزگان با وی افزود: در سه سال اخیر توسط پست بانک  ۲۳۷ میلیارد ریال تسهیلات در قالب ۶۰ وام خوداشتغالی به متقاضیان  پرداخت شده است.

وی افزود: توسعه روستایی از طریق توزیع مناسب تسهیلات بانکی از  مهم‌ترین ماموریت‌های پست بانک است و از این رو باید مراکز دسترسی به این بانک در روستاها افزایش یابد.

مدیر شعب پست بانک هرمزگان نیز در این دیدار گفت: پیش از این خدمات این بانک دولتی در ۱۵ مرکز مخابرات روستایی ارائه می شد که با ایجاد باجه‌ها سطح خدمات دهی به روستاییان ارتقا یافت.

احمد فرهمند افزود: تسهیلات مختلفی در قالب اشتغالزایی و زیر عنوان‌های بسته‌بندی ماهی، کشت توت‌فرنگی، صیادی، تسهیلات کمیته امداد، طرح‌های حمایتی بهزیستی و اشتغال خرد روستایی به متقاضیان ارائه شد.

وی ادامه داد: هم اکنون ر قم تسهیلات خوداشتغالی از ۵۰۰ میلیون به یک میلیارد ریال افزایش یافته است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *