خدمات کاربردی بیمه آسیا در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی

مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا به همراه اعضای هیأت مدیره این شرکت در نمایشگاه و همایش معرفی سرمایه گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی های تجدیدپذیر حضور پیدا کردند.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا ؛ مدیرعامل بیمه آسیا و اعضای هیأت مدیره در این نمایشگاه، از غرفه های شرکت های بزرگ نفتی و پالایشگاهی بازدید کردند و با مسئولین این شرکت ها در زمینه پوشش های بیمه ای برای صنایع نفت، گاز و پتروشیمی به گفت و گو پرداختند.

بر اساس این گزارش، در این گفت و گوها، مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به پیچیدگی تکنیکی و پتانسیل بالای خطر پذیری و ریسک های موجود در زنجیره عملیات در این صنایع، بر نقش مهم و موثر بیمه ها در پوشش این ریسک ها و صیانت از سرمایه ملی کشور تأکید کرد.

مسعود بادین اعلام کرد، بیمه آسیا به عنوان بزرگ ترین بیمه خصوصی کشور و با سرمایه 24 هزار میلیارد ریالی و بر خورداری از کارشناسان خبره، هم اکنون بخش مهمی از صنایع بزرگ پتروشیمی و پالایشگاهی کشور را تحت پوشش داشته و آمادگی آن را دارد با انجام نیازسنجی های علمی – کاربردی لازم درخصوص اولویت های بیمه ای در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی خدمات متنوع و شایسته ای را در تمام رشته های بیمه ای به شرکت های فعال در این حوزه ارائه کند.

نمایشگاه و همایش معرفی فرصت های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از 3 لغایت 5 آبان ماه سال جاری در جزیره کیش با حضور مناطق آزاد و ویژه دارای ظرفیت های سرمایه گذاری و توسعه در حوزه نفت،گاز، پتروشیمی و انرژی، شرکت های فعال بخش دولتی و بخش خصوصی، عناصر فعال در اکوسیستم، نفت، گاز و پتروشیمی کشور و نیز با مشارکت بازار سرمایه شامل حوزه بورس، بانک و بیمه برگزار شد.

مدیرعامل بیمه آسیا، در این نمایشگاه از غرفه تعدادی از شرکت های بیمه ای نیز بازدید کرد و همچنین، با دعوت مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین، در مراسم افتتاح ساختمان جدید این شرکت در جزیره کیش، حضور یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *