استاندار مازندران به مناسبت هفته بیمه سلامت : جامعه سالم بستر ساز توسعه، رشد و شكوفايي در تمامي عرصه ها است

استاندار مازندران گفت: سلامت يكي از شاخصه هاي مهم توسعه يافتگي هر كشوري است و جامعه سالم بستر ساز توسعه، رشد و شكوفايي در تمامی عرصه ها محسوب می شود.

به گزارش اقتصادملت و به نقل ازپایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ؛ احمد حسین زادگان  بیان کرد: هفته بيمه سلامت که هر ساله از سوم آبان، سالروز تصويب قانون بيمه همگاني آغاز می شود، فرصت مغتنمي است تا اقدامات، فعاليت ها و سياست هاي حوزه سلامت، ارزيابي و دستاوردهاي ارزشمند آن به مردم شريف استان معرفي شود.
وی ادامه داد: سازمان بیمه سلامت ایران به عنوان بزرگترین سازمان بیمه درمانی کشور با تمرکز بر توسعه نظام بیمه‌ای تلاش دارد تا با استقرار کامل سازمان الکترونیک، خرید راهبردی خدمات سلامت، افزایش کارایی، ارتقاء بهره‌وری و پوشش بیمه سلامت همگانی در کشور به حداکثر رضایتمندی هموطنان دست یابد.
استاندار مازندران افزود: در این میان برخورداری روستائیان، افراد بی بضاعت از بیمه رایگان و نیز پوشش رایگان بیمه ای سایر افراد فاقد پوشش بیمه علی الخصوص بیماران کرونایی از دیگر خدمات این سازمان در عرصه نظام سلامت کشور است.
حسین زادگان گفت: اینجانب آغاز هفته بیمه سلامت و تقارن آن با خجسته ايام ربيع الاول و هفته وحدت را به کلیه خادمین بخش سلامت به ویژه مدیران و کارکنان خدوم و متعهد اداره کل بیمه سلامت استان مازندران تبریک و تهنیت عرض نموده و صحت و توفیقات روز افزونشان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *