افتتاح ساختمان جدید مدیریت شعب استان سیستان و بلوچستان بانک مهر

ساختمان جدید مدیریت شعب استان سیستان و بلوچستان با حضور مدیر شعب استان و جمعی از مسئولان و مشتریان و در مکان جدید افتتاح شد.

به گزارش اقتصادملت و به نقل ازروابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ؛ به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و با هدف ایجاد دسترسی مناسب و همچنین بستر مطلوب برای ارائه خدمات هر چه بهتر به مشتریان گرامی، ساختمان جدید مدیریت شعب استان سیستان و بلوچستان در مکان جدید واقع در زاهدان نبش خیابان امیرالمومنین(ع) ۱۴ افتتاح شد.
در این مراسم مسعودی مدیر شعب بانک مهر ایران در استان سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر و تشکر از همه همکاران به‌ویژه اولیای محترم بانک و همچنین آرزوی موفقیت‌های روزافزون در سایه برکات الهی قرض‌الحسنه، افزود: امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود، در راستای توانمندسازی نیازمندان واقعی جامعه بیش از پیش گام برداریم.
مسعودی در ادامه تکریم مشتریان را به‌عنوان یکی از رویکردهای مهم در راستای پیشبرد اهداف بانک بیان کرد و گفت: با توکل به خداوند متعال و با توجه به طرح‌ها و خدمات ارزنده بانک، ان‌شاءالله همچون سال‌های اخیر افتخارات و توفیقات بانک مهر ایران مستدام و رو به پیشرفت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *