×

منوی سایت

اخبار ویژه

مشتری مداری و دسترسی آسان به خدمات غیرحضوری ، از اولویت های مهم بانک سینا

مدیرعامل بانک سینا در سفر به استان های آذربایجان شرقی و اردبیل و بازدید از شعب منطقه گفت: درکنار توسعه زنجیره شعب، گسترش خدمات غیرحضوری برای مشتریان و ارائه محصولات نوین در اولویت برنامه های توسعه ای این بانک قرار دارد.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی بانک سینا ؛ دکتر ایمانی با حضور در جمع همکاران شعب منطقه، ضمن قدردانی از زحمات آنان در تحقق اهداف بانک و ارتقاء شاخص های عملکردی گفت: تکریم مشتری و پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع زمینه ساز رشد و شکوفایی بانک است و رضایتمندی مشتریان حرکت رو به جلو برنامه های توسعه ای را سرعت می بخشد.
وی در ادامه بیان نمود: تداوم برنامه های توسعه ای بانک در راستای خدمات غیرحضوری برای مشتریان، مسیر را برای همسو شدن با نظام اقتصادی کشور و سلامتی هم میهنان عزیز فراهم می کند.
دکتر ایمانی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل بالای منطقه در افزایش سهم بازار تاکید کرد و گفت: با استفاده از خدمات متنوع بانک و ارائه تسهیلات مناسب به بنگاه های تولیدی و ارتقاء توانایی آنان می توان به جذب منابع جدید و کمک به اشتغالزایی که یکی از اهداف ترسیم شده بانک است، دست پیدا کرد.
گفتنی است در این سفر یزدی خواه معاون شعب و مناطق و جلائی مدیر بازرسی بانک همراه مدیرعامل بودند و شعبه آیت الله کاشانی در اردبیل را افتتاح و از شعب میانه و خلخال نیز بازدید کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.