خدمات بیمه سلامت باید با ارائه کد ملی در دسترس بیمه شدگان باشد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: خدمات بیمه سلامت باید به سادگی و با ارائه کد ملی در اختیار بیمه شدگان باشد تا بیماران بتوانند به راحتی از خدمات درمانی بهره‌مند شوند.

ابراهیم عزیزی افزود: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، وقتی کسی بیمار می‌شود، نباید دغدغه‌ای جز بیماری داشته باشد و در همین زمینه یکی از مهم‌ترین مسائل حوزه سلامت،  بیمه‌های درمانی هستند.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی  سازمان بیمه سلامت ؛ وی ادامه داد: هرچه خدمات مربوط به بیمه سلامت کامل‌تر و به موقع‌تر و در دسترس‌تر باشد، اقدام بسیار بزرگی برای مردم انجام شده و اگر این خدمات در همه نقاط کشور ارائه شده و گسترش پیدا کند، نکته قابل توجه و برجسته‌ای محسوب می‌ش
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از خدمات قابل توجه، بیمه همگانی سلامت است که بدین ترتیب همه کسانی که تحت پوشش بیمه قرار ندارند، می‌توانند بیمه شده و به فوریت تحت پوشش قرار بگیرند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: همه تلاش‌ها در بیمه سلامت باید در این مسیر باشد که همه مردم از بیمه‌های درمانی کارآمد برخوردار باشند.
عزیزی اظهار کرد: بیمه‌های درمانی باید همه مسائل مربوط به درمان مردم را پوشش بدهند تا بیمار هیچ دغدغه‌ای جز بیماری نداشته باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *