قهرمانی تکواندوکاران نوجوان در آسیا با حمایت بانک صادرات

تیم ملی تکواندو نوجوانان کشورمان، با حمایت بانک صادرات ایران و با کسب ١٠ مدال طلا، ٦ نقره، یک برنز (مجموع ١٧٩ امتیاز)، موفق به کسب مقام قهرمانی آسیا (٢٠١٩-اردن) شد.

به گزارش اقتصاد ملت و به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در بخش پسران ملی‌پوشان ایرانی، با کسب ٥ مدال طلا، ٤ نقره، یک برنز و ٩٩ امتیاز (با سرمربیگری محمدرضا زوار و مربیگری حسین کریمی و وحید ناصری) توانستند برای نخستین بار بر سکوی قهرمانی آسیا بایستند. در این بخش تیم‌های کره جنوبی و ازبکستان نیز به ترتیب با کسب ٦٢ و ٥٤ امتیاز عنوان نائب قهرمانی و سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

دختران ملی‌پوش کشورمان نیز توانستند برای دومین بار با کسب ٥ مدال طلا، ٢ نقره و ٨٠ امتیاز (با سرمربیگری ندا زارع و مربیگری معصومه محمدیان و لیلا خزاییبه) عنوان قهرمانی آسیا را کسب کنند. همچنین تیم‌های چین و کره جنوبی نیز با کسب ٥٢ و ٤٨ امتیاز به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش پسران علی توکلی، امیرسینا بختیاری، علیرضا حسین‌پور، امیرحسین بهرآبادی و علی نجفی (مدال طلا)، امیررضا متولد شهرستان، پدرام جمشیدی، پاشا عطاردی و حامد اصغری (مدال نقره) و علی اکبری (مدال برنز) و در بخش دختران نیز مبینا کلی‌وند، غزل سلطانی، آناهیتا توکلی، نگار اسماعیلی و یلدا ولی‌نژاد (مدال طلا)، تینا مدانلو و نسترن ولی‌زاده (مدال نقره) را کسب کردند.

بانک صادرات ایران در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی، از تیم‌های مختلف ورزشی کشور حمایت کرده و این روند همچنان در دستور کار این بانک قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *