پرداخت هزینه بیمه شدگان آتیه سازان تا پانصد هزار تومان طی بیست و چهارتا چهل و هشت ساعت

مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ گفت: یکی از عوامل مهم در جلب رضایت بیمه شدگان شرکت آتیه سازان حافظ، پرداخت هزینه‌ها تا سقف 500 هزار تومان طی 24 الی 48 است که این پرداخت‌ها شامل 74 درصد از بیمه شدگان می‌شود.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از سازمان بیمه سلامت، افشین مقصودی در نشست با مدیرعامل سازمان بیمه سلامت افزود: سرمایه شرکت آتیه سازان حافظ در سال ۱۳۹۹ افزایش یافته و هم اکنون این شرکت جزو هفتمین یا هشتمین شرکت بیمه‌ای معتبر از لحاظ سرمایه در ایران است.
وی بیان کرد: مهمترین هدف شرکت آتیه سازان حافظ در سال گذشته و سال جاری، تکریم ارباب رجوع بوده که در راستای این هدف، تعداد پرسنل پاسخگو در مرکز ارتباط با مشتریان را به سه برابر افزایش دادیم. همچنین طی نظرسنجی صورت گرفته از بیمه شدگانی که برای ارائه خدمت به مراکز درمانی طرف قرارداد یا شعب ما مراجعه کردند، مرکزارتباط مشتریان و روابط عمومی شرکت با تمام بیمه شدگانی که اعلام نارضایتی کرده‌اند، تماس گرفته و دلیل نارضایتی آنها را جویا شده و اطلاع رسانی لازم را انجام داده است.
مدیرعامل شرکت آتیه سازان افزود: زمان پرداخت معوقات مراکز درمانی طرف قرارداد به نسبت اوایل سال ۱۳۹۹ به 3 الی 4 ماه کاهش پیدا کرد. همچنین بیش از 70 درصد از مراکز درمانی طرف قرارداد با شرکت به بیمه شدگان خدمت آنلاین ارائه می‌کنند.
مقصودی گفت: آتیه سازان حافظ در حال انجام خدماتی به منظور خروج از وضعیت تک محصولی است که شامل ارائه خدمت به روستاییان به صورت آزمایشی در استان‌های هرمزگان، خوزستان و همچنین اجرای بیمه تکمیلی اصناف است. در حال حاضر استان‌هایی مانند هرمزگان و کرمانشاه برای ارائه خدمت بیمه تکمیلی به استان‌های قبلی اضافه شده و اقدامات لازم در راستای پوشش بیمه تکمیلی در سراسر ایران اجرایی شده است.
وی اظهار کرد: فعالیت‌های مهمی نیز در زمینه اجرای بیمه تکمیلی انفرادی در حال انجام است. همچنین اقدامات موثری در راستای رفع مشکلات نرم افزاری انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *