تغییر ساعت کاری شعب بانک کارآفرین در مشهد و اراک

بنا بر اعلام شورای هماهنگی بانکهای استان خراسان رضوی و همچنین کمیسیون هماهنگی بانکهای استان اراک، ساعت کاری شعب بانک کارآفرین در استان خراسان رضوی و اراک تغییر کرد.


به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی، خبر اول اینکه روابط عمومی بانک کارآفرین اعلام کرد ساعت کاری شعب این بانک در استان خراسان رضوی با نظر شورای هماهنگی بانکهای استان از روز ۱۷ خرداد ماه سال جاری تا اطلاع ثانوی تغییر کرد.
بر اساس این دستور العمل ساعت کاری حضور کارکنان در شعبه از روز شنبه تا چهارشنبه ساعت ۶:۳۰ الی ۱۳:۳۰ و در روز پنج شنبه ۶:۳۰ الی ۱۲:۳۰ و برای خدمات رسانی به مشتریان در روزهای شنبه تا چهارشنبه ۷:۰۰ الی ۱۳ و در روزهای پنج شنبه برای خدمت رسانی از ساعت ۷ الی ۱۲ خواهد بود.

گرما،زمان فعالیت شعبه اراک را جابه جا کرد

خبر دوم اینکه به دنبال افزایش دمای هوا و فرا رسیدن فصل گرما ساعت کاری شعب اراک بانک کارآفرین تا پایان مردادماه تغییر کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین،بر این اساس و به دنبال اطلاعیه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان اراک ساعت کاری شعبه اراک تا پایان مرداد ماه و کاهش دمای هوا از روز ۱۷ خرداد ماه تغییر و بر اساس جدول زمان بندی اعلام شده فعالیت خواهند کرد.

بر اساس این دستور العمل ساعت کاری حضور همکاران در شعبه از روز شنبه تاچهارشنبه ۶:۳۰ الی ۱۳:۳۰و برای خدمات رسانی به مشتریان ۷ الی ۱۳ و در روز پنج شنبه برای حضور همکاران ۶:۳۰ الی ۱۲:۳۰ و برای خدمت رسانی به مشتریان ۷ الی ۱۲ خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *