محسن وثوقی مسئول کمیته مردمی آیت‌‌الله رئیسی در تهران شد

محسن وثوقی به عنوان مسئول کمیته مردمی آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری‌اسلامی در معتمدین شهر تهران شد.

◉معصومه صالحی

به گزارش خبرنگار ما؛ در این حکم که از سوی محمد سراج مسئول ستاد مردمی انتخاباتی استان تهران صادر شده؛ آمده است:
«احتراما با عنایت به توانایی، شایستگی، تجارب‌‌ ارزنده و علاقه‌‌مندی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مسئول کمیته مردمی آیت‌‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری‌اسلامی در معتمدین شهر تهران منصوب می‌شوید.
از آنجا که انتخابات سرمایه عظیم ملت ایران است و عظمت ملت را حضور مردم در پای صندوق‌های رای نشان می‌دهد، لذا بر فرد فرد ملت واجب است که در انتخاب نامزد اصلح، به تکلیف الهی خود عمل نمایند.

با توجه به اینکه آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی از شجاعت، تقوا و بینش سیاسی- الهی لازم برخوردار بوده و سال‌ها در سمت‌‌های مختلف در نظام‌‌مقدس جمهوری‌‌اسلامی به ملت شریف ایران خدمت کرده است؛ با اتکال به خداوند متعال و با پایبندی به اصول اخلاق‌‌اسلامی و رعایت قوانین و پرهیز از تخریب نامزدهای دیگر تلاش می‌‌ کنیم برای حضور هموطنان عزیزمان در حماسه عظیم انتخابات‌ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ و تحقق فرمایشات مقام‌معظم‌رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر حضور حداکثری و انتخاب نامزد اصلح گام‌های مؤثری برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *