خداداد غریب‌پور: “فولاد خوزستان” صادر‌ کننده نمونه کشور است

غریب‌پور گفت: فولاد خوزستان صادر‌کننده نمونه کشور است و این افتخاری بزرگ برای خوزستان محسوب می‌شود.

به گزارش اقتصاد ملت و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، همایش روز ملی صنعت و معدن با حضور خداداد غریب‌پور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایمیدرو و هیات همراه و همچنین مسئولان استانی، با هدف تجلیل از واحدهای نمونه‌ صنعتی، معدنی و طرح‌های استان خوزستان در تالار اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان برگزار شد.
اخلاق محمدیان رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در این همایش گفت: بقای سازمان‌های دولتی نیازمند بقا و فعالیت شرکت‌های صنعتی و معدنی است؛ جا دارد از عزم شرکت فولاد خوزستان برای برگزاری نمایشگاه بومی‌سازی قطعات، تجهیزات و مواد در نیمه دوم مرداد ماه تقدیر و تشکر نمایم و قطعا حضور فعالان و صعنتگران در این نمایشگاه موجب تقویت و رشد صنایع کوچک استان می‌شود.
خداداد غریب پور معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو در این همایش گفت: اقدام قابل تقدیر فولاد خوزستان ارزآوری یک میلیارد دلاری برای کشور در کنار تامین و حمایت بنگاه‌های اقتصادی کوچکتر نظیر فولاد اکسین، فولاد شادگان و… داشته است؛ این شرکت صادر‌کننده نمونه کشور است و این افتخاری بزرگ برای خوزستان محسوب می‌شود.
امیدوارم با درایت مهندس کشانی و تلاش ایشان و تیم همراه، گروه ملی صنعتی فولاد ایران همچون بنگاه‌های دیگر اقتصادی استان با حمایت فولاد خوزستان رونق بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *