مانع‌زدایی، رگولاتوری و سرمایه‌‌گذاری در استارتاپ‌های فین‌تک

رویداد تخصصی حوزه فین‌‌تک‌ها برای بررسی مانع‌‌زدایی، رگولاتوری و سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌های فین‌تک عصر فردا به صورت آنلاین برگزار می‌شود.


به گزارش اقتصادملت؛ شرکت تأمین سرمایه تمدن با هدف بررسی مانع‌زدایی، رگولاتوری و سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌های فین‌تک این رویداد تخصصی را برگزار می‌کند. این برنامه با حضور آقایان دکتر علیرضا دلیری معاون علمی فناوری ریاست‌جمهوری، دکتر مصطفی بهشتی سرشت معاون اجرایی و عضو هیات‌مدیره سازمان بورس، دکتر محمودرضا خواجه‌نصیری مدیرعامل شرکت تأمین سرمایه تمدنف دکتر مهدی کرامتی معاون ارزیابی شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری و دکتر علی‌اصغر سعدآبادی رئیس مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه شهید بهشتی فردا اول خرداد ماه 1400 ساعت 14 به ‌صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود.
متقاضیان برای مشاهده آنلاین این رویداد می‌توانند به لینک نمایش آپارات https://www.aparat.com/Puzzle.Studio.Group/live مراجعه کرده و برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این رویداد؛ از لینک https://startup.esahra.ir/events و لینک سایت شتابدهنده https://startup.esahra.ir/home استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *