شرکت پتروشیمی کارون به مدیرعاملی علیرضا صدیقی در تلاش است فهرست محصولات خود را در سبد محصولات این شرکت اضافه کند.
به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی ، شرکت پتروشیمی کارون در سال ۹۹ توانست رکورد خود را با افزایش ۳۵ درصدی تولید به ثبت برساند. دستاوردهای این شرکت در تنوع سبد محصول و توسعه بازارهای داخلی و صادراتی است. به طوری که در سال ۹۹ از چند محصول جدید رونمایی و به سبد محصولات کارون اضافه کرد.
صدیقی زاده مدیرعامل شرکت پتروشیمی کارون گفت: تحقیقات بازار، جمعآوری اطلاعات از گمرک جمهوری اسلامی برای واردات، تهیه نمونه خارجی، تولید آزمایشگاهی، تولید نمونه تجاری، تبادل اطلاعات با مشتریان برای رسیدن به محصول موردنظر قطعی و در نهایت تجاریسازی مسیری است که پتروشیمی کارون پیش از رونمایی هر محصولی آن را بهطور دقیق طی میکند و تا کنون هیچ محصولی بدون بازاریابی رونمایی نشده است.
به گفته وی سیاست اصلی شرکت پتروشیمی کارون بر اساس مصرف ارز کمتر در داخل و ارزآوری بیشتر برای کشور است و افزایش تولید را وابسته به میزان خوراک دریافتی می داند که اگر شرکت با محدودیت آن مواجه نشود، ظرفیت افزایشی چشمگیر در تولید دارد و همچنین با اجرایی شدن پروژه هایکو تولید این شرکت در سال ۱۴۰۱ جهشی قابلتوجه خواهد داشت.
صدیقیزاده دلیل اصلی موفقیت در شرکت را داشتن کار گروهی خوب دانست و گفت: بخشهای مختلف دست به دست هم دادند که تبدیل به کار گروهی موفق در شرکت شد و این نتایج به بار نشست.