تنوع محصول و توسعه بازار؛ دستاورد پتروشیمی کارون در سالی که گذشت

شرکت پتروشیمی کارون به مدیرعاملی علیرضا صدیقی در تلاش است فهرست محصولات خود را در سبد محصولات این شرکت اضافه کند.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی ، شرکت پتروشیمی کارون در سال ۹۹ توانست رکورد خود را با افزایش ۳۵ درصدی تولید به ثبت برساند. دستاوردهای این شرکت در تنوع سبد محصول و توسعه بازارهای داخلی و صادراتی است. به طوری که در سال ۹۹ از چند محصول جدید رونمایی و به سبد محصولات کارون اضافه کرد.

صدیقی زاده مدیرعامل شرکت پتروشیمی کارون گفت: تحقیقات بازار، جمع‌آوری اطلاعات از گمرک جمهوری اسلامی برای واردات، تهیه نمونه خارجی، تولید آزمایشگاهی، تولید نمونه تجاری، تبادل اطلاعات با مشتریان برای رسیدن به محصول موردنظر قطعی و در نهایت تجاری‌سازی مسیری است که پتروشیمی کارون پیش از رونمایی هر محصولی آن را به‌طور دقیق طی می‌کند و تا کنون هیچ محصولی بدون بازاریابی رونمایی نشده است.

به گفته وی سیاست اصلی شرکت پتروشیمی کارون بر اساس مصرف ارز کمتر در داخل و ارزآوری بیشتر برای کشور است و افزایش تولید را وابسته به میزان خوراک دریافتی می داند که اگر شرکت با محدودیت آن مواجه نشود، ظرفیت افزایشی چشمگیر در تولید دارد و همچنین با اجرایی شدن پروژه هایکو تولید این شرکت در سال ۱۴۰۱ جهشی قابل‌توجه خواهد داشت.

صدیقی‌زاده دلیل اصلی موفقیت در شرکت را داشتن کار گروهی خوب دانست و گفت: بخش‌های مختلف دست‌ به‌ دست هم دادند که تبدیل به کار گروهی موفق در شرکت شد و این نتایج به بار نشست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *