مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس با حمایت بانک صادرات ایران برگزار شد

بانک صادرات ايران ضمن حمایت از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس، از نفرات برگزیده برای شرکت در اردوي این تيم براي شرکت در مسابقات جام ديويس قدردانی کرد.


به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط‌عمومي بانک صادرات ايران، اين بانک در راستاي عمل به مسئوليت‌هاي اجتماعي و حمايت از ورزش، از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس حمایت و در پایان، از نفرات برگزیده تجلیل کرد. تیم ملی تنیس ایران در مسابقات جام ديويس در عشق‌آباد ترکمنستان به مصاف حریفان خود خواهد رفت.
اکبر طاهری، سرمربي تيم ملي تنيس کشورمان با قدرداني از حمایت بانک صادرات ايران از ورزشکاران اين رشته، گفت: بانک صادرات ایران مي‌تواند براي حضور در ليگ برتر و کاهش هزينه‌ها نقش مهمي داشته باشد و به پيشرفت اين ورزش در کشور کمک قابل توجهي کند.
طاهری در خصوص روند پيشرفت ورزش تنيس در کشور گفت: استقبال و مشارکت نوجوانان و جوانان در سال‌هاي اخير نسبت به ورزش تنيس نتايج مثبتي به همراه داشته تا جايي که در رده زير ١٤ سال در سطح آسيا و رده زير ١٨ سال در سطح بين‌المللي داراي رنکينگ هستيم. اين روند با توجه به برنامه‌‌هاي سال جاري و تمرينات مداوم بلندمدت چشم‌انداز روشني از پيشرفت اين ورزش را پيش رو قرار داده است.
وی افزود: يکي از مهمترين عوامل اثرگذار براي موفقيت ورزشکاران اين رشته حضور و تجربه مسابقات و رنکينگ‌هاي بين‌المللي است که ضرورت دارد تا اين ورزش پر طرفدار مورد حمايت بيشتري قرار گيرد.
طاهری با بيان اينکه مسابقات انتخابي براي دعوت به اردوي تيم ملي با حضور ٧٣ نفر از از بين برترين‌هاي اين رشته در رده‌هاي نوجوانان، جوانان زير ١٨ سال، بزرگسالان و منتخبين استان‌ها در دور مقدماتي برگزار شد، اظهار کرد: ٢٠ نفر منتخب از اين تعداد به اردوي تيم ملي تنيس دعوت خواهند شد و در نهايت ٤ نفر براي شرکت در مسابقات جام ديويس اعزام می‌شوند. اين دوره از مسابقات در شهر عشق‌آباد ترکمنستان برگزار خواهد شد.
طاهري گفت: سال گذشته به دليل شيوع بيماري کرونا تنها موفق به برگزاري دو مسابقه جايزه بزرگ و جايزه حذفي شديم اما در سال جاري براي برگزاري ٦ تا ٨ مسابقه در قالب ليگ برتر، جايزه بزرگ، مسابقات (ITF) بين‌المللي زير ١٨ سال و فيوچر براي رده‌هاي مختلف هستيم. در تلاشیم تا ميزباني مسابقات فيوچر را کسب کنيم. براي انگيزه‌بخشي به نوجوانان و جوانان در اين رشته برنامه‌هاي مفصلي تدارک دیده شده و نقش بانک صادرات ايران در حمايت از اين ورزش مي‌تواند براي پيشرفت اين رشته و کسب رنکينگ‌هاي بين‌المللي تاثيرگذار باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *