تحقق ۱۰۰ درصدی نسخه نویسی الکترونیک اولویت بیمه سلامت است

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: تحقق ۱۰۰ درصدی نسخه نویسی الکترونیکی به عنوان اولویت کاری دولت در دستور کار قرار دارد.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت، دکتر امید قادری در آئین تکریم و معارفه مدیران کل بیمه سلامت استان کرمانشاه، ضمن تقدیر از خدمات دکتر مظفری مدیرکل اسبق بیمه سلامت استان گفت: با بیمه سلامت بیگانه نیستم و در سال ۹۳ همزمان با اجرای طرح تحول سلامت در این مجموعه حضور داشته ام.


وی با بیان اینکه هدف کلان دولت در زمانی پوشش همگانی بیمه بود تصریح کرد: اولویت های سازمانی در هر زمانی متفاوت خواهد بود و این اولویت ها در دستور کار ما قرار خواهد گرفت.
قادری ادامه داد: حذف دفترچه و نسخه نویسی الکترونیک در حال حاضر اولویت دولت است.


مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با همکاری سایر دستگاه های بیمه رسان پشتیبانی های لازم را در شرایط کرونا از نظام سلامت استان داشته باشیم.


وی به ضرورت بهبود شرایط پرسنل اداره‌کل بیمه سلامت اشاره کرد و گفت: پرسنل اداره‌کل با تعداد کم نیروی انسانی و حجم کاری بالا نیازمند رفاه و پشتیبانی ویژه ای هستند که این مساله را به جد پیگیری خواهم نمود.
قادری گفت: حمایت همه جانبه استاندار کرمانشاه از مجموعه مدیران استان بسیار قابل تقدیر و موجب دلگرمی است، امیدواریم همچنان با حمایت های ایشان بتوانیم در پیشبرد اهداف محوله نهایت کارایی را داشته باشیم.
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه، با تاکید بر اینکه عزم ما برای تحقق نسخه نویسی الکترونیک جدی و جزو اولویت کاری خواهد بود تصریح کرد: باید جامعه سلامت استان چالشها را به ما انتقال دهند تا بتوانیم با رفع موانع هرچه سریع تر این مهم را به سرانجام‌ برسانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *