×

منوی سایت

اخبار ویژه

نمایندگان با جلب اعتماد مشتریان عمده و خرد موجب نمانام‌سازی شرکت بیمه کوثر می‌شود.

به گزارش اقتصاد ملت و به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر؛ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در چهارمین همایش تجلیل از نمایندگان برتر، ضمن بیان مطلب فوق، خاطرنشان‌کرد: من باور دارم که کوثر یک برند است و به ما این فرصت را می‌دهد که یک برند ایجاد کنیم.

امیر سرتیپ دوم فرشاد نجفی‌پور تکراری نبودن نمانام را عامل پایداری آن دانست و گفت: با ایجاد این مزیت رقابتی، فروش افزایش می‌یابد.

وی با تاکید بر اینکه با اعتمادسازی، تبلیغ انجام می‌شود، خاطرنشان‌کرد: با اعتماد میان مشتریان، آن‌ها به نوعی بازاریاب ما می‌شوند.

مدیرعامل ساتا با تاکید بر بهره‌مندی از روش‌های متفاوت در اعتمادسازی، یاداورشد: همکاران شرکت بیمه کوثر با برقراری ارتباط با مشتریان ناراضی و کسب حلالیت از آن‌ها بسترهای اعتمادسازی در ذی‌نفعان را فراهم کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.