تداوم ثبت نام کارت هوشمند ملی تا پایان سال

 

معاون وزیر، رئيس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در جریان بازدید از منطقه پستی جنوب شرق تهران (ناحیه پستی نبرد) گفت: ثبت نام کارت هوشمند ملی در تمامی باجه های مراکز پستی سراسر کشور تا پایان سال ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست؛ مهندس نعمتی در این بازدید که به همراه احمدی معاون فنی و بازرگانی و مقصودی مدیر کل پست استان تهران انجام شد؛ در خصوص ارائه خدمات کارت هوشمند ملی توسط  پست اظهار داشت: با تجهیز مراکز و واحدهای پستی در سطح کشور، بخش عمده واجدین شرایط نسبت به ثبت نام و دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کرده اند اما با توجه به نزدیک شدن ایام پایانی سال و اتمام مهلت دریافت این کارت، تمامی باجه های اختصاص یافته به ارائه خدمات کارت هوشمند ملی با جدیت تمام آماده ثبت نام از هموطنان هستند.

وی ضمن اشاره به همکاری مستمر و سازنده شرکت ملی پست و سازمان ثبت احوال گفت: این موضوع باعث شده بررسی های کارشناسانه دو طرف و پیگیری های دائمی مشکلات به وجود آمده در طول اجرای این پروژه در کوتاه ترین زمان حل شود؛ به طوری که امسال با حداقل مشکلات فنی و اجرایی روند ثبت نام و دریافت کارت هوشمند ملی شهروندان در حال انجام است.

معاون وزیر در ادامه سایر قسمت ها و واحدهای  اجرایی و ستادی این منطقه را مورد بازدید قرار داد و با حضور در جایگاه میز خدمت؛ ضمن تاکید بر اهمیت تکریم و خدمت رسانی شایسته به مراجعان، ارائه خدمات متناسب با نیاز مردم را با اهمیت و الزامی دانست و خواستار توجه بیشتر مسئولان، متصدیان و تمامی کارکنان به این امر مهم شد.

مهندس نعمتی در جمع همکاران موزع نیز حضور یافت و ضمن اشاره به شرایط سخت نامه رسانی در وضعیت جوی مختلف؛ نامه رسانی را ذاتی ترین خدمت پست و اساس همه خدمات عنوان کرد و گفت: مدیران و مسئولان ارشد شبکه همواره به اهمیت این موضوع واقف هستند و توجه ویژه به ارتقاء وضعیت موزعین را مدنظر دارند.

مدیرعامل بهبود کیفیت خدمات و سرویس های پستی  را به عنوان یک اصل اساسی و رمز بقاء شبکه پستی در شرایط رقابتی یاد کرد و افزود: از تمامی کارکنان در هر سطح و مرتبه ای انتظار می رود این امر مهم را در اولویت و برنامه های کاری خود قرار دهند .

وی نظم و انضباط حاکم در منطقه پستی جنوب شرق در سرویس دهی به مشتریان را ستودنی دانست و اظهار داشت: این شیوه خدمات رسانی می تواند به عنوان الگویی کارآمد در تمام مراکز پستی کشور به کار گرفته و اجرا شود.

 

وي همچنین از متصدیان و مسئولان در واحدهای قبول خواست با تشریح کامل سرویس های پستی متناسب با نیاز مشتریان، به شناخت بهتر از خدمات پستی و تامین رضایتمندی آنان کمک کنند.

گفت و گو با مراجعان منطقه پستی جنوب شرق در خصوص نحوه ارائه خدمات از دیگر بخش های برنامه بازدید مهندس نعمتی از این منطقه پستی بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *