حضور “همراه اول” با شعار “تحقق رویای دیجیتال” در الکامپ ۹۸

همراه اول در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، با شعار «تحقق رویای دیجیتال» حضور می‌یابد.

به گزارش اقتصاد ملت و به نقل از روابط عمومی همراه اول، اپراتور اول تلفن همراه کشور برای معرفی و ارائه آخرین محصولات و سرویس‌های مبتنی بر اینترنت پرسرعت، در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) شرکت می‌کند.

اپراتور اول در این نمایشگاه، با آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود در حوزه‌های «ارزش‌افزوده»، «نوآوری» و «خدمات مشتریان» به استقبال از بازدیدکنندگان می‌رود.

همچنین همراه اول با معرفی قابلیت‌های اپلیکیشن های «همراه من»، «همراه یار»، «باشگاه فیروزه‌ای» و درگاه‌های رسمی خرید شارژ و بسته‌های اینترنتی این شرکت، ثبت‌نام آنلاین انواع سیم‌کارت‌های همراه اول در سامانه‌های گلچین و شاپ، شارژ و بسته‌های اینترنتی در فروشگاه آنلاین همراه اول در خدمت بازدیدکنندگان خواهد بود.

ارائه تمامی خدمات اعم از تعویض سیم‌کارت قدیم به نسل جدید، فروش و فعال‌سازی سیم‌کارت‌های دانشجویی، دانش‌آموزی و کودک، فعال‌سازی خدمات غیرحضوری از دیگر برنامه‌های همراه اول و شرکت‌های زیرمجموعه آن در این نمایشگاه است.

علاوه بر حضور بخش‌های خدمات مشتریان، محصولات و خدمات، فروش و جذب و استخدام همراه اول، شرکت‌های ستاره اول، مبین نت، انارستان و هاب‌های بهشتی و اصفهان نیز در قالب شرکت‌های همکار همراه اول در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

قرار است براساس برنامه زمان‌بندی‌شده، پنل‌ها و کارگاه‌های مرتبط با حوزه‌های فنی در سالن‌های مختلف و طی روزهای برگزاری این نمایشگاه در غرفه همراه اول برگزار شود.

علاقه‌مندان برای بازدید از غرفه‌های همراه اول در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، می‌توانند ۲۷ تا ۳۰ تیرماه به سالن‌های خلیج‌فارس، الکامپ جابز و فضای باز جلوی سالن خلیج‌فارس مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *