آغاز جشنواره زمستانه بیمه‌های زندگی بیمه حکمت

در راستای گسترش فرهنگ بیمه‌ای و توسعه بیمه‌های زندگی در جامعه و حمایت از مشتریان در بازارهای سهامداری و غیرسهامداری، جشنواره فروش بیمه‌های زندگی بیمه حکمت از پانزدهم دیماه تا پانزدهم اسفندماه با اعمال تخفیفات ویژه برگزار می گردد.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی بیمه حکمت، از آنجائیکه بیمه‌های عمر و سرمایه گذاری بیمه حکمت از جمله محصولاتی می باشد که همواره بر اساس نیازهای روز مشتریان، پوشش‌ها و مزایای خود را ارائه نموده است، بر همین اساس شرایط بیمه‌ای و مالی بیمه‌نامه در مقایسه با صنعت بیمه قابل رقابت خواهد بود.

در جشنواره مذکور در حوزه سهامداری و غیرسهامداری تخفیفات ویژه‌ای برای مشتریان بیمه حکمت مدنظر قرار گرفته است که با خرید بیمه‌های زندگی بیمه حکمت، مشتریان می توانند از شرایط تخفیفی آن بهره‌مند شوند.

این شرایط تخفیفی در حوزه سهامداری عبارتند از: تخفیف 50 درصدی در هزینه‌های بیمه گری و اداری، تخفیف 10 درصدی در نرخ حق بیمه فوت و 50 درصدی در نرخ پوشش های حادثه، نقض عضو و هزینه پزشکی ناشی از بیمه نامه که تخفیفات فوق موجب افزایش قابل توجه مبلغ پس انداز این بیمه نامه نسبت به سایر شرکت ها می گردد.

گفتنی است، شرایط ویژه ای نیز برای بازار سهامداری و غیرسهامداری مهیا شده است که در این طرح، صدور بیمه نامه‌های شخص ثالث با اعمال تخفیف 2 و نیم درصد ویژه و به صورت اقساط و با شرایط پرداخت 25 درصد نقدی و الباقی طی 6 قسط مساوی ماهانه و متوالی، صدور بیمه های بدنه اتومبیل با تخفیف حداکثر تا 70 درصد، صدور بیمه نامه‌های آتش سوزی با کاربری مسکونی با تخفیف 60 درصد و صدور بیمه نامه‌های آتش سوزی با کاربری تجاری با تخفیف 30 درصد می باشد.

بر پایه این گزارش علاقمندان جهت تهیه این بیمه نامه‌ها می توانند به شعب و نمایندگی‌های بیمه حکمت در سراسر کشور مراجعه نموده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط تخفیف با شماره تلفن های 02141395530-31 تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *