افتتاح اولين شعبه شركت صرافي بانك صنعت و معدن

شركت صرافي صنعت و معدن، اولین شعبه صرافی خود را با هدف جلب رضايت مشتريان و گسترش خدمات ارزی با حضور مديرعامل بانك صنعت و معدن افتتاح کرد.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومي بانك صنعت و معدن، دكتر حسين مهري مديرعامل اين بانك در مراسم افتتاح اولين شعبه صرافي صنعت و معدن كه همزمان با ولادت با سعادت امام حسن عسكري (ع) برگزار شد، ضمن تقدير از تلاش ها و اقدامات راهبردي هيأت مديره شركت صرافي صنعت و معدن، خاطر نشان کرد: اميد داريم افتتاح اولين شعبه صرافی صنعت و معدن براي مشتريان اين بانك منشأ خير و بركت باشد و بتوانيم با استفاده از آن سبد محصولات و خدمات بانک را تکمیل کرده و شاهد ارتقاي كيفيت خدمات ارائه شده به كارآفرينان، صنعتگران و توليدكنندگان كشور باشيم.

وي افزود: شركت صرافي مي بايست با توسعه و تنوع بخشي به خدمات ارزی و ارتباط با كارگزار هاي خوشنام و معتبر، به دنبال كاهش هزينه هاي مشتريان و رفع مشكلات آنان باشد.

دكتر مهري بيان داشت: در شرايطي كه توليدكنندگان با مشكلات عديده ناشي از تحريم هاي ظالمانه و نوسانات نرخ ارز مواجه هستند، هدف ما از ايجاد اين مجموعه، ارائه مشاوره در زمينه خدمات ارزي، كاهش ريسك اين نوع خدمات و گسترش دامنه روابط كارگزاري بانك صنعت و معدن با بهره مندي از دانش و تجارب كارشناسان متخصص است.

مدیر عامل بانك صنعت و معدن تصریح کرد: اين بانك در راستای سياست ایجاد تنوع در خدمات ریالی و ارزی به مشتریان اقدام به ايجاد اين شعبه صرافي نموده و از مديران و كاركنان اين مجموعه انتظار مي رود با تدوين برنامه راهبردي و اصلاح ساختار سازماني، برند شركت صرافي صنعت و معدن را به مشتريان معرفي كنند.

دكتر مهري تأكيد كرد: آموزش و توسعه مهارت هاي فردي همكاران براي ارائه عالي ترين سطح از خدمت رساني مؤثر است و از همه آنان انتظار مي رود در اين شرايط سخت راهنماي مشتريان باشند و از تمام ابزارهاي موجود براي تأمين نيازها و رفع مشكلات كارآفرينان و صنعتگران بهره برداري نمايند.

همچنين در اين جلسه مديرعامل و اعضاي هيأت مديره شركت صرافي گزارشي از نحوه فعاليت ها و اقدامات انجام شده ارائه نمودند.

گفتني است، اولين شعبه شركت صرافي صنعت و معدن به آدرس بلوار ميرداماد، بعد از پاساژ پايتخت، نبش پاساژ ميرداماد آماده ارائه انواع خدمات ارزي به مشتريان مي باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *