نقض حقوق بشر در گروهک منافقین

نقض حقوق بشر در گروهک منافقین

1: در این گروهک تنها نقطه ای در دنیا هست که ازدواج و تشکیل خانواده در آن ممنوع هست و رهبری این سازمان نیروها را وادار به طلاق اجباری کرده و فرزندان خردسال را از والدین شان جدا کرده و به کشورهای اروپایی فرستاده است.
2: سران این گروهک معتقد هستند که خانواده کانون فساد هست و باید از بین برود و به همین سبب ازملاقات خانواده ها با فرزندانشان که در این فرقه گرفتار هستند ممانعت می کنند و حتی از تماس تلفنی اعضاء با خانواده های شان جلوگیری می کنند.
3: در این گروهک خفقان و سانسور شدید وجود دارد و افراد در بی خبری مطلق بسر می برند و افراد اجازه استفاده از اینترنت و حتی گوش کردن به رادیو را ندارند و موظف هستند به اخبار به شدت سانسور شده تنها رسانه این گروهک گوش دهند و افرادی که این ضابطه تشکیلاتی را رعایت نکنند به شدت مجازات می شوند.
4: در این گروهک افراد زیر هیجده ساله را آموزش نظامی داده و در عملیات نظامی و تروریستی از این افراد استفاده می کردند که این از موارد نقض آشکار قوانین جنگ در دنیا می باشد.
5: این  گروهک علی رغم ادعای آزادی خواهی در عملیات تروریستی شرکت کرده و در این عملیات ها مناطق مسکونی و افراد غیرنظامی را مورد هدف قرار داده است و در زمان جنگ ایران و عراق به سربازکشی در مناطق مرزی و کردکشی در مناطق کردنشین عراق و در سرکوب شیعیان مخالف صدام در جنوب عراق شرکت کرده است و در این رابطه موارد زیادی از نقض حقوق بشر را مرتکب شده است
6: در این گروهک علیرغم ادعای آزادی که دارد اعضایشان از کوچکترین ازادی برخوردار نیستند و حق تصمیم گیری برای سرنوشت خود ندارند.
7: این گروهک بر خلاف ادعایی که دارد، خود را حامی رهایی زنان می داند اما برخلاف ادعای دروغشان زنان تحت ظلم و ستم مضاعف قرار دارند و مورد اذیت و آزار جنسی قرار دارند.
اینها مواردی کمی و گوشه ای از نقض آشکار حقوق بشر و پایمال شدن اولیه ترین حقوق انسانی در این گروهک  فرقه گرا می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *