غرب و سازمان ملل با کاغذ سیاه خود برای حقوق بشر ایران نسخه نپیچد!

هیچ مسلمان حق گرایی جهت به مخاطره افتادن امنیت خود و خانواده و مملکتش رضایت ندارد بایستی افرادی که در سازمان ملل متحد جیره خوار تمام عیار رژیم صهیونیستی و رژیم کودک کش،خونخوار و ضد دین سعودی هستند این مهم را بدانند که تصمیم گیر اصلی سیاست یک کشور ملت ان میباشند،مردم ایران عزیز به اجرای حکم الهی از قصاص گرفته تا حد زدن مصمم هستند،احکام اعدام صادر شده برای شهروند عادی نیست،بلکه برای افرادی است که با خوی توحش امنیت زندگی انسانها را تهدید میکنند،گاه این افراد مزدور رژیم های منفور شناخته شده ی جهان هستند
همان افرادی که با حمایت و تربیت رژیم جعلی صهیونیستی به ترور دانشمندان و فرزندان این سرزمین اقدام کردند،قطع به یقین اعدام و نابودی سزای هر کسیست که اقدام علیه امنیت بشریت کند.
جناب اقای بانکی مون بدانید تاریخ هیچگاه در قبال یک مزدور قضاوت خوبی نخواهد کرد و همگان به لعن و نفرین وی خواهند پرداخت،و بدانید فرجام هر ستمکار و پشتیبانش فرجام شیمون پرز و امثال وی خواهد بود.
حال جای بسی سوال است که ایا کودک کشی های یمن،به مخاطره انداختن امنیت خاورمیانه،اوار شدن مردم سوریه،اقدامات مخدوشگرانه رژیم ال سعود و عملکرد نژاد پرستانه سردمداران کاخ سفید و ….نیازمند رسیدگی غیر جانب دارانه ی سازمان ملل متحد نیست؟! 
ایا واقعا عملکرد این سازمان در جهت اتحاد ملل است یا اشتقاق ان؟چرا امریکا و سگ نگهبانش رژیم صهیونیستی و مزدور زالو صفتش عربستان سعودی بخاطر کودک کشی هایشان مواخذه نمیشوند؟
ملت بزرگ ایران اسلامی که تحت فرماندهی مقام معظم رهبری حامی مستضعفین جهان است بی صبرانه منتظر شنیدن پاسخ های قانع کننده برای این سوالهاست.
امروز تمام جهانیان بر این باور رسیده اند که حامیان و بانیان داعش چه کسانی هستند، و منابع مالی آنها توسط کدام کشور ها تامین میشود،بله جواب تمام این سوالها امریکا و رژیم ال سعود هست در جهت خوش خدمتی به رژیم صهیونیستی!
امریکایی که دم از استقلال کشور ها میزند بداند که اگر لحظه ای منافع اسرائیل را تامین نکند چه عاقبت شومی خواهد داشت.
مسلمانان جهان با اتحاد و همبستگی حق خود را از ظالم باز خواهند ستاند و تا آخرین قطره خون یوغ استکبار را نخواهند پذیرفت.
عارف دلخوش دبیر جمعیت دانشجویی حقوق بشر استان آذربایجان شرقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *