آغاز عملیات احداث و بازسازی ٢١ مدرسه در مناطق سیل‌زده توسط بانک صادرات

​همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد باسعادت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع)، عملیات احداث و بازسازی ٢١ مدرسه در مناطق سیل‌زده کشور توسط بانک صادرات ایران آغاز شد. 

به گزارش اقتصاد ملت و به نقل از روابط‌عمومی ‌بانک صادرات ایران، دبیر ستاد خیرین مدرسه‌ساز این بانک با اشاره به تلاش‌های بانک صادرات ایران در راستای کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده کشور، افزود: ستاد خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران در راستای کمک به سیل‌زدگان و بازسازی مناطق آسیب‌دیده از سیل، بازسازی و احداث ٢١ مدرسه را در استان‌های گلستان و لرستان برعهده گرفته است. 

حمداله عظیمی ماسوله ادامه داد: از محل کمک‌های نقدی کارکنان خیر این بانک، پروژه احداث یک مدرسه ١٢ کلاسه در روستای آق‌قمیش استان گلستان آغاز شده و علاوه بر آن، ٥ مدرسه آسیب‌دیده از سیل در استان گلستان نیز توسط این ستاد بازسازی و تجهیز می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: در راستای کمک به آماده‌سازی مدارس آسیب‌دیده از سیل در استان لرستان نیز، ستاد خیرین بانک صادرات ایران بازسازی و تجهیز ١٥ مدرسه را برعهده گرفته است که در تلاش هستیم این مدارس تا آغاز سال جدید تحصیلی به بهره‌برداری برسند. 

دبیر ستاد خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران تصریح کرد: این ستاد تاکنون ساخت ١٨ مدرسه در نقاط محروم کشور را در کارنامه خود دارد. علاوه بر این تعداد، یک مدرسه نیز در یکی از روستاهای استان زنجان در دست ساخت است. 

وی ادامه داد: ستاد خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران پس از زلزله سال ٩٦ استان کرمانشاه نیز تلاش و خدمات متعددی را صورت داد، به‌گونه‌ای که علاوه بر ساخت و تکمیل ٢٤٠ منزل مسکونی، چهار مدرسه در روستاهای چشمه‌نزار، تازه‌آباد، فاریاب و قلعه از توابع شهرستان ثلاث باباجانی و ٥ مدرسه در روستاهای گنجوره، گرگاوان، یک مجتمع فرهنگی و یک مدرسه علمیه و هنرستان البرز در مناطق آسیب‌دیده از زلزله از توابع شهرستان سرپل‌ذهاب توسط کارکنان و خیرین بانک صادرات ایران احداث شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *