رییس هیات عامل ایدرو: رویکردها بر اساس داخلی سازی و تعمیق بخشیدن به آن باشد

معاون وزیر و رییس هیات عامل ایدرو در جلسه هماهنگی نخستین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید، دو ویژگی این نمایشگاه را تاکید بر نهضت ساخت داخل و نیاز محور بودن آن دانست.

به گزارش اقتصاد ملت و به نقل از ایدرونیوز، محمد باقر عالی در جمع مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان‌های تابعه نهضت ساخت داخل را علاوه بر درخواست دولت و وزارت صمت، الزام قانونی و خواست مقام معظم رهبری خواند و گفت: همه رویکردها باید بر اساس داخلی سازی و یا تعمیق بخشیدن به ساخت داخل قطعات باشد.

عالی با تاکید بر استفاده از ظرفیت حداکثری سرمایه‌های انسانی کشور برای تعمیق ساخت داخل قطعات وارداتی و مصرفی تصریح کرد: ضروری است در دعوت از مراکز و افراد جهت بازدید از نمایشگاه هدفمند عمل شود و سعی گردد از تمامی ظرفیت دانشگاه‌ها و مراکز علمی، پژوهشی و صنعتی استفاده شود.

رییس هیات عامل ایدرو افزود: این اقدام علاوه بر حمایت از صنعتگران و کارگران کشور، گامی عملی در مقابله با جنگ اقتصادی و جلوگیری از خروج ارز است.

نخستین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید قرار است از ۲۷ الی پایان تیرماه ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *