چند نکته برای مذاکرات حقوق بشری

1 . غربی ها از ابتدای این مذاکرات می خواهند حقوق بشر مدنظرشون که تفاوت بسیاری با حقوق بشر اسلامی و حقیقی دارد بر ما تحمیل کنند.
2 . تمام مسلمین واقعی می دانند که مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حامی مستضعفین به خصوص مسلمین بوده و هستند، اما این حمایت از مسلمانان و مظلومان به مذاق غربی ها خوش نیامده و خواستار این خواهند بود که در طی اینگونه مذاکرات، حمایتمان از مسلمین در برابر ظلم را کاهش دهیم و به صفر برسانیم!
3 . غربی‌ها می گویند و مجددا خواهند پرسید که چرا نظام ما بر اساس قوانین اسلام است؛ چرا اجازه نمی‌دهیم بر ضد تفکر و نظام اسلامی جریان سیاسی راه اندازی شود و چرا با تروریسم مبارزه می‌کنیم.
4 . نکته ای که جزو محورها خواهد بود بحث اعدام ها است؛ غربی ها نبایند استنباط کنند که از این اعدام ها خوشحالیم اما ما در زمینه مواد مخدر در حال مبارزه هستیم، کسانی که به فکر تباهی و فساد در جامعه اسلامی هستند طبق قانون الهی بایستی مجازات شوند و این نوع مجازاتی که طبق قانون اسلام برای جلوگیری از فساد و تباهی می باشد امری است برای بشریت اما چرا مبارزه با مواد مخدر زیاد شد؟ به خاطر وجود ژنرال های ناتو، کشت مواد مخدری چون خشخاش 40 برابر شده است و به این دلیل کشور مان مورد هدف قرار گرفته و شهید بسیاری هم در این راه داده ایم. در مورد قتل ها قصاص حق حکومت نیست؛ بلکه حق شهروندان است و نقش حکومت در موضوع قصاص عفو و گذشت اولیا دم است، ما قصاص منطق بسیار قوی دارد، اشکال‌های عمیق و مبنایی بر حرف‌های غربی ها درباره اعدام داریم. آنها که ادعا می کنند اعدام هایمان خلاف حقوق بشریت است به چه دلیل و منطقی دست به ترور عظیم مردم بی گناه در جای جای جهان اسلام و عالم هستی دست می زنند؟
5 . حقوق بشری که غربی ها از آن دفاع می کنند حقوق بشری است که رژیم صهیونیستی  و کشور دیکتاتوری مثل عربستان سعودی در حال انجام دادنش هستند و حقوق بشری است که به کودک کشی دست بزنند، حقوق بشری است که بمب بر سر مردم بی گناه بریزند، حقوق بشری است که آزادیخواهان و عدالتخواهان در زندان ها باشند و اعدام شوند، کسانی که به نمایندگی ملت ایران به پای مذاکره می روند این نکات را اشاره کنند، بگویند چه شد خون های ریخته شده ما و مسلمانان در حادثه جرثقیل مکه و در فاجعه منا؟
6 . اما هدف اصلی غربی ها از این مذاکرات چیست؟ غربی ها می خواهند با شروع این مذاکرات که ادعاهایشان سراسر دروغ و فریب کاری است دست به تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران بزنند و حقوق بشری را تحمیل کنند که مبنای غیر اسلامی داشته باشد  و مورد قبول خودشان باشد.

امین اسدی دبیرکل جمعیت دانشجویی حقوق بشر اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *